Hieronder foto's van de NW JCW cylinderkop die er maandag weer op gaat.
Alles eerst ff netjes schoonmaken en gelijk ff nw thermostaat en huis op zetten.
Onder toeziend oog van Tom? Wie heeft er nou feitelijk die kop eraf getild!!!!!!???????
Was weer gezellig Roy! Dit wordt een erg mooi project. De manier waarop dit aangepakt wordt is echt iets bijzonder. Dit kon uiteindelijk wel eens een bijzonder rappe combi worden. relatief weinig vermogen maar een goed onderstel en een short ratio versnellingsbak maken dat je ook niet zoveel vermogen nodig hebt. Misschien is het wel erg geinig om met deze auto te gaan time atacken Roy.
Ha ha en wie moest jouw airbag er dan uit slopen?????
Ja was weer erg leuk vanmiddag, jammer dat er niet meer clubleden waren maar je
dan hadden we ons werk waarschijnlijk ook niet af gekregen en nu wel.
Have fun morgen
Zo ff afstoffen hier, jeetje wat lang geleden dat hier wat gebeurt is.
Omdat de verlagingsveren die ik onder deze mini had zitten eigenlijk voor een Sportonderstel
waren heb ik ze vandaag verwisseld door een TA technics schroefset
De verlagings hoogte en comfort van de losse verenset was wel perfect voor mij maar de voorveren
pasten niet helemaal goed in de topmounts omdat er een normaal onderstel af=fabriek onder de One zat.
En omdat dit project financieel niet te gek moet worden heb ik voor de TA-Technics Evo set gekozen.
Leuke set past goed en vanavond in het donker met Tom(biermagnaat)nog ff testritje gemaakt.
We hebben ff goed gasgegeven en flink doorgetrokken tot 6000trm en wat bochten en drempels genomen
en onze conclusie is dat dit een hele leuke set is voor relatief weinig geld en die ook nog heel redelijk comfortabel is.
Geen rare geluiden bonken, piepen, of kraken gehoord.
Omdat de 18" GP imi's aan de voorzijde de wartels van de schroefset raakten moest ik er spacers tussen zetten.
Ik had alleen nog een setje 15mm voor en 20mm achter liggen en die zitten er nu onder.
Staat superdik maar loopt wel aan achter bij bochten en doorveren dus dat moet ik nog ff oplossen binnenkort.
Verder heb ik de JCM achterspoiler verkocht aan een andere liefhebber en nu komt er een Oranje GP imi spoiler op.
Heb wel wat foto's gemaakt en zal die zsm plaatsen.
Zo dat was het weer voor vandaag op naar morgen.
Ter herrinnering nog ff foto van de verkochte JCM spoiler.