Begint het EK niet pas Zaterdag?MartijnGizmo schreef:Niet meteen ff een one-ball-mod gedaan?

Begint het EK niet pas Zaterdag?MartijnGizmo schreef:Niet meteen ff een one-ball-mod gedaan?
uhhhh..MartijnGizmo schreef:
goed bedacht, maar helaas hadden we dat al bedacht. En we kwamen tot de conclusie dat dat niet mogelijk is.. In zoverre dat het er niet beter op zou worden. Aangezien er, zoals je vroeg, geen knik in zit.Batje schreef:Slijptol in het laatste stukje zetten en vanaf de sierstukken tot de demper op z'n kop terug zetten en vast lassen. Of zit daar geen knik in zoals de R56 uitlaat??
haha, ook dat hebben we dubbel gecheckt. Dat is niet het probleem.BMX schreef:Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen?Dan krijg je dit namelijk
Anders kortere uitlaatrubbers?
Naja, deze heeft geen knik volgens mij. En als hij deze heeft, is het in ieder geval geen dusdanige knik dat je hem eventueel kunt afslijpen en er weer opnieuw kunt oplassen. Bovendien gaat het eindstuk dan nog meer naar achteren. En hij hangt er qua uitlijning goed onder en in het midden. Heb zojuist even een foto gemaakt hoe het eruit ziet als hij op de grond staat..mushrop schreef:volgens mij hebben R53 uitlaten een knik ivm met een verstevigingsbalk aan de onderkant. Maar dan zou hij niet zo laag moeten hangen. Het is wel een beetje vreemd, er zijn er hier toch wel meer die het hebben gedaan?
Hij hangt wel goed.. dat dacht ik eerst ook maar dan kloppen de pijpjes niet. De linkpipe loopt eerst naar de rechter pot (als je in de auto zit of achter de auto staat).BMX schreef:Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen?Dan krijg je dit namelijk
Inderdaad dennis, goede aanvulling.Dennisvdh schreef:Hij hangt wel goed.. dat dacht ik eerst ook maar dan kloppen de pijpje niet. de linkpipe loopt eerst naar de rechter pot (als je in de auto zit of achter de auto staat).BMX schreef:Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen?Dan krijg je dit namelijk
Ik vind het vreemd.. De ophangbeugels kunnen ook niet korter, anders komen de rubbers tegen de uitlaat aan. Enige mogelijkheid zijn kortere rubbers, maar je hebt tussen het hitteschild en de uitlaat ook maar 1.5 tot 2 cm speling.
Vaag!!
Onze sponsors