Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 18:20

MartijnGizmo schreef:Niet meteen ff een one-ball-mod gedaan? ;)
Begint het EK niet pas Zaterdag? :lol:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 18:50

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 18:52

MartijnGizmo schreef:Afbeelding
uhhhh..
nee :mrgreen:
Afbeelding

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jun 2012, 23:54

nou.. het probleem met de uitlaat is nog niet verholpen. We dachten slim te zijn door eventueel de ophangbeugels in te korten. Maar na lang nadenken en meten en stevig denkwerk van de brabantse hersenkrakers.. zijn we tot de conclusie gekomen dat hij niet hoger kan hangen.
Wat RAAR is.. en dat klopt! Want het is best vaak voorgekomen dat een R53 uitlaat lager hangt onder een R50.. alleen is bijna meer als 5cm niet een BEEETJE overdreven? Afbeelding

Iemand suggesties? haha! Ik laat hem overigens lekker zo hangen, het is niet voor niets een blooper. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jordi8 op 15 jun 2012, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 00:15

Slijptol in het laatste stukje zetten en vanaf de sierstukken tot de demper op z'n kop terug zetten en vast lassen. Of zit daar geen knik in zoals de R56 uitlaat??
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 00:19

Batje schreef:Slijptol in het laatste stukje zetten en vanaf de sierstukken tot de demper op z'n kop terug zetten en vast lassen. Of zit daar geen knik in zoals de R56 uitlaat??
goed bedacht, maar helaas hadden we dat al bedacht. En we kwamen tot de conclusie dat dat niet mogelijk is.. In zoverre dat het er niet beter op zou worden. Aangezien er, zoals je vroeg, geen knik in zit.
Afbeelding

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jun 2012, 00:21

Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen? :oops: Dan krijg je dit namelijk :P

Anders kortere uitlaatrubbers?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 00:22

Jammer, anders eens hier kijken. http://www.winparts.nl/976/uitlaat/univ ... w-uitlaat-

Heb hier ook al de bochten en shit vandaan gehaald om mijn uitlaat passend te maken. Misschien dat het lukt om een goede knik te maken vanuit de demper naar de sierstukken?? Maar neem er de tijd voor. Want ik heb er ook 2 pogingen voor nodig gehad ;)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 07:26

BMX schreef:Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen? :oops: Dan krijg je dit namelijk :P

haha, ook dat hebben we dubbel gecheckt. Dat is niet het probleem.
@Bart: thnx..ik ga is kijkrn. Ik hrb overigens van Dennis te horen gekregen dat het misschien een.Cabrio uitlaat kan zijn.. Die hangen ook lager dan de hatchback uitlaten.
Afbeelding

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 11:29

volgens mij hebben R52 uitlaten een knik ivm met een verstevigingsbalk aan de onderkant. Maar dan zou hij niet zo laag moeten hangen. Het is wel een beetje vreemd, er zijn er hier toch wel meer die het hebben gedaan?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 11:30

oh trouwens:

Afbeelding

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 11:55

mushrop schreef:volgens mij hebben R53 uitlaten een knik ivm met een verstevigingsbalk aan de onderkant. Maar dan zou hij niet zo laag moeten hangen. Het is wel een beetje vreemd, er zijn er hier toch wel meer die het hebben gedaan?
Naja, deze heeft geen knik volgens mij. En als hij deze heeft, is het in ieder geval geen dusdanige knik dat je hem eventueel kunt afslijpen en er weer opnieuw kunt oplassen. Bovendien gaat het eindstuk dan nog meer naar achteren. En hij hangt er qua uitlijning goed onder en in het midden. Heb zojuist even een foto gemaakt hoe het eruit ziet als hij op de grond staat..
over foto gesproken, toffe foto Rob!

hier de foto van mij die ik bedoel hierboven:
Afbeelding
Afbeelding

Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

15 jun 2012, 12:02

BMX schreef:Heel stomme vraag hoor.. maar komen de pijpen op t laatst van links of van rechts? Miss heb je de boel op de kop hangen? :oops: Dan krijg je dit namelijk :P

Hij hangt wel goed.. dat dacht ik eerst ook maar dan kloppen de pijpjes niet. De linkpipe loopt eerst naar de rechter pot (als je in de auto zit of achter de auto staat).

Ik vind het vreemd.. De ophangbeugels kunnen ook niet korter, anders komen de rubbers tegen de uitlaat aan. Enige mogelijkheid is het monteren van kortere rubbers, maar je hebt tussen het hitteschild en de uitlaat ook maar 1.5 tot 2 cm speling.

Vaag!!
Laatst gewijzigd door Dennisvdh op 15 jun 2012, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 12:04

Dennisvdh schreef:

Hij hangt wel goed.. dat dacht ik eerst ook maar dan kloppen de pijpje niet. de linkpipe loopt eerst naar de rechter pot (als je in de auto zit of achter de auto staat).

Ik vind het vreemd.. De ophangbeugels kunnen ook niet korter, anders komen de rubbers tegen de uitlaat aan. Enige mogelijkheid zijn kortere rubbers, maar je hebt tussen het hitteschild en de uitlaat ook maar 1.5 tot 2 cm speling.

Vaag!!
Inderdaad dennis, goede aanvulling.
Maar rob, jij bent zondagochtend toch ook bij de fotoshoot in amsterdam? Dan kun je het zelf zien ;)
Afbeelding

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2012, 12:14

ik ben er zondag idd bij, maar ik zou ook niet weten hoe dit kn. Heb er verder geen ervaring mee ofzo, denk dat Dennis het beter weet dan ik. Maar we kunnen wel even kijken hoe het e.e.a. bij mij zit t.o.v. van die van jou.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”