Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!
- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
In die matgroene zeker? Jammer trouwens dat je jdj delegatie vrijdagavond niet meer gekomen was naar de foodstrip.
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Inderdaad die mat groene! Mooi stickertje op de deur JAN DE JONG!! Zal nog even kijken of ik het stukje hier kan posten.
Was wel de bedoeling om langs te komen bij de meeting zoals ik vorige week inderdaad aangaf toen je bij me was. Maar helaas is afgelopen donderdag mijn oma overleden. Dus was totaal niet in te stemming om die kant op te komen. Vreemde is dat de vorige meeting ook al niet door ging omdat er toen net kanker ontdekt was bij mijn oma, en een maand later is ze overleden. Super snel gegaan allemaal!
Hey Valentijn!ValentijnK schreef:In die matgroene zeker? Jammer trouwens dat je jdj delegatie vrijdagavond niet meer gekomen was naar de foodstrip.
Inderdaad die mat groene! Mooi stickertje op de deur JAN DE JONG!! Zal nog even kijken of ik het stukje hier kan posten.
Was wel de bedoeling om langs te komen bij de meeting zoals ik vorige week inderdaad aangaf toen je bij me was. Maar helaas is afgelopen donderdag mijn oma overleden. Dus was totaal niet in te stemming om die kant op te komen. Vreemde is dat de vorige meeting ook al niet door ging omdat er toen net kanker ontdekt was bij mijn oma, en een maand later is ze overleden. Super snel gegaan allemaal!

- ValentijnK
- Mod virus alert!
Bericht
Jeetje heftig zeg! Gecondoleerd. Dan heb je inderdaad veel belangrijkere dingen aan je hoofd. Sterkte!
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Tijdje even niet actief, maar we zijn terug. Ondertussen is de Cabrio ook verkocht en de volgende weer besteld. Helaas komt deze pas eind september!
Zojuist ook even in de evenementen agenda geplaats. :
Hallo allemaal,
Zoals een aantal van jullie weten ben ik werkzaam bij Jan de Jong MINI te Hilversum. Wij hebben besloten om weer eens een Rally te organiseren. Toevallig vorige week nog met Kees en Annet het hier over gehad en nu is de uitnodiging dan hier!
Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!!

Zojuist ook even in de evenementen agenda geplaats. :
Hallo allemaal,
Zoals een aantal van jullie weten ben ik werkzaam bij Jan de Jong MINI te Hilversum. Wij hebben besloten om weer eens een Rally te organiseren. Toevallig vorige week nog met Kees en Annet het hier over gehad en nu is de uitnodiging dan hier!
Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!!

- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Zoals jullie wel weten ben ik werkzaam bij Jan de Jong MINI in Hilversum. Naast de prive MINI Cooper S rij ik ook nog van de zaak een leuke MINI. Nu veranderd dat vrij vaak, wanneer hij verkocht is staat de volgende al weer klaar. Nu heb ik vorig jaar de vrije hand gekregen om zelf een MINI te bestellen en naar eigen smaak te maken. Zie hier het resultaat. Ik zou zeggen spot de mods 
Overigens rij ik er al sinds eind oktober mee maar heb nog geen tijd gehad om het hier te posten.
Reacties zijn welkom.

Overigens rij ik er al sinds eind oktober mee maar heb nog geen tijd gehad om het hier te posten.
Reacties zijn welkom.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sow, da's een lekker complete Cooper zeg!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Thnxz,
Bijna alle opties zitten er op. Enige wat ik niet besteld heb is
Keyless entry (wordt hier amper verkocht op MINI's)
Verwarmd voorruit (vind ik zelf vervelend rijden met nat donker weer)
JCW dash (te prijzig voor deze toch al dure cooper)
JCW stoelen (was een meerprijs van slecht € 350,- maar deze combinatie is mooier, en waarschijnlijk pas ik niet helemaal goed in die stoelen
mushrop schreef:Sow, da's een lekker complete Cooper zeg!
Thnxz,
Bijna alle opties zitten er op. Enige wat ik niet besteld heb is
Keyless entry (wordt hier amper verkocht op MINI's)
Verwarmd voorruit (vind ik zelf vervelend rijden met nat donker weer)
JCW dash (te prijzig voor deze toch al dure cooper)
JCW stoelen (was een meerprijs van slecht € 350,- maar deze combinatie is mooier, en waarschijnlijk pas ik niet helemaal goed in die stoelen

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
oooooeeeeeeh, ik had toch zeker wel die verwarmde voorruit en JCW stoelen wél besteld! Maar hoe dan ook; dikke ride.
MINI Dubman '07 PureSilver

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Overigens zijn er na de foto's nog wat andere dingen aangepakt, de sproeier kapjes heb ik zwart gemaakt, en ook de handgreep achterop heb ik zwart gemaakt. Liever heb ik deze in het blauw, maar het moet een keer ophouden.
Dus wie nog een blauwe handgreep heeft liggen en deze wilt ruilen voor een chroom (zwart geplakt) mag het zeggen.
Dus wie nog een blauwe handgreep heeft liggen en deze wilt ruilen voor een chroom (zwart geplakt) mag het zeggen.
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Wat betreft die stoelen, was serieus de overweging. Alleen dan zou hij gigantisch donker worden van binnen, vind persoonlijk dit de mooiste combinatie met het blauw. En ik denk serieus dat ik niet lekker in de stoelen zou zitten.
Dat was ook mijn overweging, maar ik heb een aantal keer in een MINI gereden met zn ruit erin. Vies nat weer snelwegverlichting erop en ik kreeg er zelf hoofdpijn van. Dus het leek mij niet zn goed idee.mushrop schreef:oooooeeeeeeh, ik had toch zeker wel die verwarmde voorruit en JCW stoelen wél besteld! Maar hoe dan ook; dikke ride.
Wat betreft die stoelen, was serieus de overweging. Alleen dan zou hij gigantisch donker worden van binnen, vind persoonlijk dit de mooiste combinatie met het blauw. En ik denk serieus dat ik niet lekker in de stoelen zou zitten.
Onze sponsors