Ik heb die van mij nog nooit vervangen, je kan wel alles gaan vervangen nu uit voorzorg maar dat is denk ik niet nodig.
Zoals je zelf al zegt, mocht het kapot gaan wil je toch naar een 1.7?
Dan moet er sowieso een nieuwe krukas, nieuwe zuigers en drijfstangen in en heb je een "vers" onderblok. De mijne gaan al 120.000 km probleemloos mee
Nee ja als ik geld zat had zou ik het blok volledig opnieuw opbouwen maar moet het nu ff doen met wat budget toelaat.
Als er iets kapot gaat en het moet toch uit elkaar dan upgrade ik het ook gelijk.
Als koppakking niet lek was gegaan had ik die kop (nog) niet gekocht.
Zelfde verhaal met uitlaat, catback was lek dus Barstuck catback eronder.
Toen scheurde de precat, dus Milltek spruitstuk+cat eronder enz.
Alleen door jullie reacties begin ik beetje bang te worden dat de boel straks in de soep loopt.
Ga het gewoon in elkaar zetten en we zien wel!
Alleen wat zal ik nou doen met dat spruitstuk?
Die Milltek er zo op zetten of met de dremel aanpassen op kop?
Jan zegt dat het me tussen de 5 en de 20pk kan kosten als ik hem er zo opzet..
Het maak ook niet uit maar er zij een aantal blokkenstuk gelopen op de lagers...
Met tuning en 140.000 op de klok en dat heeft voor namelijk te maken met de olie die sneller verbrand (na de tuning)en gewoon we niet meer smeert tussen de lagers weg gedrukt word door de compressie en ja dan gaan je lagers lassen aan elkaar....
Maar als je al snel een nieuw blok bouwt ach dan moet je je niet druk maken
Ga hem zo in elkaar zetten en komt nog wel een x een RMW spruitstuk ipv die Milltek.
Wat kan ik het beste doen met die injectoren?
Heb gelezen dat je zonder software aanpassing beter niet kan rijden met 550cc's.
Heb een oprijwagen tot mijn beschikking, kijken of hij loopt en dan met de oplegger naar beek brengen?