Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mar 2013, 10:05

mushrop schreef:Die zijn mss nog wel mooier! Specs?
17x7 en et42 ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2013, 11:01

Brons in combi met zilver dak is idd niet de beste keuze. Maar met all black wel.

Ik had ze iets breder verwacht!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mar 2013, 17:52

Je hebt ze in enkele andere maten en et-waardes, maar geen enkel in 4x100, buiten deze ....
Vorige zondag ook nog een aardige bestelling mod's gedaan bij leebmann, hopelijk zijn deze er snel, zo weet ik wat te doen tijdens de vakantie :mrgreen:
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 28 mar 2013, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2013, 18:12

Mooie wielen, ben erg benieuwd hoe het gaat staan! 8)
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 mar 2013, 16:30

Deze ochtend de velgen gaan afhalen, woensdagnamiddag besteld en gisteren reeds geleverd :P
Ze zijn in het echt nog mooier dan op de "advertentie"-foto, en gaan volgens mij super staan onder de Mini :icon_top:
Ook is vandaag mijn pakketje van bij Leebmann reeds geleverd, ook topservice! :D Laat de vakantie maar komen zou ik zeggen! :dansen

Hier alvast de foto's!
De velgjes in paps zijn countryman :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dinsdag onderweg naar huis ook nog de nieuwe Mercedes CLA gespot!
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 apr 2013, 10:47

Zo, weer even een nieuwe update :D

Maandag zijn de nieuwe velgen gemonteerd, en ik vind ze super staan! De kleur past mooi bij het geheel, dus ik ben helemaal tevreden :P
Vorig weekend ook nog even wat geklust, en enkele mod's gedaan:
de carbon deurhandgrepen, jcw schakelpook/handrempook met alcantara hoezen, de beltline verder afgewerkt (enkel de voorruit nog) en een nieuw inlegstukje voor het stuur ligt nog te wachten :mrgreen:

en owja, aan de 4x4 modus wordt gewerkt, enkel moet de geldboom terug wat groeien :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 apr 2013, 10:51

een plaatje 8)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2013, 10:56

Mooie bak hoor al ben ik natuurlijk een beetje bevooroordeeld :wink: over een coupe maar ziet er goed uit man mooie mod's hoor
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2013, 11:08

ziet er goed uit, mooie velgen ook. Zag ze gisteren al voorbij komen op FB.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2013, 13:00

Ziet er goed uit hoor, dikke wielen! 8) Ga je de koplamp ringen niet ook zwart maken? Zou wel goed bij het geheel staan denk ik.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 apr 2013, 13:34

boris_brznjef schreef:erg mooi gedaan alleen dat rood van het klepje binnenin steekt erg af.

volgende mod is de schroefset en daarna natuurlijk een JCW alcantara stuurwiel + alcantara dashboard delen
Het rode klepje steekt inderdaad erg af, maar dat wordt nog vervangen door Carbon lijsten, ben eventueel aan het twijfelen om ze te wrappen, aangezien de OEM nogal prijzig zijn :s
Dashboard delen staan al in de wishlist :D, en het stuur weet ik nog niet ;)
Verlagen gaat waarschijnlijk gebeuren door andere veren, aangezien ik toch niet van plan ben hem op zijn buik te leggen :P
kimi100 schreef:Ziet er goed uit hoor, dikke wielen! 8) Ga je de koplamp ringen niet ook zwart maken? Zou wel goed bij het geheel staan denk ik.
Koplampringen worden ook nog zwart, waarschijnlijk het volgende dat gaat gebeuren ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2013, 13:41

ook al leg je 'm niet op z'n buik, dan kun je nog steeds beter vor een schroefset gaan. Alleen verlagingsveren slopen je comfort. Voor een heul klein beetje meer heb je een goede basisschroefset.

oh enneh: goed bezig! :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 apr 2013, 14:00

Schroefset of veren bekijk ik wel als het zover is :D
Ik heb ook nog een vraagje: Weet er iemand hoe je best het omcirkelde inlegstukje kan demonteren? Heb namelijk eentje liggen met JCW logo, maar durf er niet goed aan beginnen :P
Ik was aan het denken, de accu afkoppelen, airbag eruit en dan het inlegstukje... Maar kan het ook zonder de airbag eruit te halen??

Afbeelding

Groetjez! :D

Terug naar “Show your ride”