Is het dan geen optie om een set van die R95's te kopen, en de UJ's te bewaren? Ik zou die UJ's ook niet zo heel snel verkopen, zijn prachtige wielen!Shag schreef:Stiekem lijken R95's en zelfs R90's me ook nog steeds erg lekker, alleen of ik de UJ's daarvoor eruit zou doen...denk dat ik daar op termijn toch spijt van zal krijgen.
Shag's Dark Silver R53
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53 - vraagje!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53
Dash?! Ik ben carbon fan, weten jullie toch!
Set R95's zou wel fraai zijn, denk er wel eens over na.. Als er iets moois voorbij komt voor een goede prijs eens zien. UJ's blijven ook dik!

Set R95's zou wel fraai zijn, denk er wel eens over na.. Als er iets moois voorbij komt voor een goede prijs eens zien. UJ's blijven ook dik!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal ik de keuze makkelijker maken en de UJ's komen halen? Moet je ook geen tijd meer in het herstellen steken...
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, dat gaat snel hier! Goede prijs voor die R95's?
Duncan is binnenkort wel degelijk voorzien van wat fraai carbon! Had nog wat op de plank liggen
Heb Wheelcare gemaild met wat foto's van de beschadigingen op de UJ's, hopelijk kan ie er iets mee.. Als ze weer in nieuwstaat zijn mogen ze er best wezen!

Duncan is binnenkort wel degelijk voorzien van wat fraai carbon! Had nog wat op de plank liggen

Heb Wheelcare gemaild met wat foto's van de beschadigingen op de UJ's, hopelijk kan ie er iets mee.. Als ze weer in nieuwstaat zijn mogen ze er best wezen!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, contact gehad met René van Wheelcare. De UJ's kunnen behoorlijk prima hersteld worden! Blijft er altijd iets van zien maar de stoeprandschades worden in elk geval nagenoeg onzichtbaar gemaakt/weggewerkt. Enige 'dingetje' is dat de randen van de velgen nadien opnieuw in de blanke lak gezet moeten worden. Wheelcare doet alleen de velg in het geheel ofzoiets, kwam er in elk geval op neer dat het bij mijn velgen niet ging lukken om alleen de randen te lakken, daarvoor moet ik dus een derde vinden die enkel de randen keurig in de blanke lak kan zetten (net zoals de rest van de velgen die al in de blanke lak staan).
Weet iemand daar een adresje voor?
Weet iemand daar een adresje voor?
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Als je en ander adresje zoekt dan weet ik er nog wel 1 voor je. Maar het is aardig uit de buurt voor je, namelijk in Amsterdam, goede jongens en leveren mooi werk. Heb er al meerdere setjes gebracht. En als je zegt dat je via mij komt of Rob dan kan je ook wel een mooi prijsje maken. Die jongens doen alles dus is het maar 1x wegbrengen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Casper! Ben benieuwd, zou je me dat adres in een PM willen sturen?
Prijstechnisch zal het mij benieuwen, heb een zeer prima voorstel liggen nu namelijk, echter dus zonder de blanke lak..

Prijstechnisch zal het mij benieuwen, heb een zeer prima voorstel liggen nu namelijk, echter dus zonder de blanke lak..

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Komt er aan

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Shag, ik ben ook bij dat adresje van Casper+Rob geweest, en tevreden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de input folks!
Verder een vraag, heeft iemand het onderdeelnummer van de JCW luchtfilter (R53) voor me? Normaal bewaar ik alle facturen maar kan deze nergens terugvinden, vandaar.
Verder een vraag, heeft iemand het onderdeelnummer van de JCW luchtfilter (R53) voor me? Normaal bewaar ik alle facturen maar kan deze nergens terugvinden, vandaar.
- Raymond
- Volledig MINI minded!