geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mijn Mini Coupe S kleine update

16 okt 2013, 20:46

Vandaag aan het knutselen geweest . Gezien er geen compleet zwarte JCW scuttles zijn en dit het laatste stukje chrome was, zelf aan de gang gegaan Scuttles eraf advies bij een vriend gevraagd qua verf heel secuur afgeplakt want het deel wat op de bodemplaat ziet moet eraf kunnen maar dat lukte me niet. Was bang dat ik dan met een mooie gespoten rand zou zitten zonder clipjes :mrgreen: Dus afgeplakt en gespoten. Prachtig dat valt mee dacht ik tot ik de verf eraf zag lopen *&%# :oops: Lekker advies gab. qua verf Hij begon te lachen wat voor platic primer heb je gebruikt dan. Primer???????? Ok opnieuw dus :lol:

Poging 2

Afbeelding

Met dit als resultaat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het wordt nog wel matter want hier de verf nog erg nat.

Smoked glaasjes er in :))
Laatst gewijzigd door Casper op 16 okt 2013, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 okt 2013, 21:16

wat een dikke mods weer !
je bent niet te stoppen :-P
gaaf hoor 8-)
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 okt 2013, 21:17

roostertje kun je er ook gewoon uit klikken he ;)
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 okt 2013, 22:00

Ben benieuwd naar het resultaat Casper! Want is bij mij ook nog het enige stukje chrome aan de auto, dus ben benieuwd hoe het er helemaal opgedroogt uitziet, want op die foto's vind ik het nou precies niet zo heel mooi :?
Kzou het persoonlijk precies mooier vinden als het wat ''matter'' is... Maar al bij al, goed bezig man! :mrgreen:
Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2013, 22:14

MiniJefkeuh schreef:Ben benieuwd naar het resultaat Casper! Want is bij mij ook nog het enige stukje chrome aan de auto, dus ben benieuwd hoe het er helemaal opgedroogt uitziet, want op die foto's vind ik het nou precies niet zo heel mooi :?
Kzou het persoonlijk precies mooier vinden als het wat ''matter'' is... Maar al bij al, goed bezig man! :mrgreen:
natte verf glimt altijd he Jefrey, is zijdeglans dus moet wel een stuk matter worden als het droog is 8)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 okt 2013, 13:40

Casper schreef: natte verf glimt altijd he Jefrey, is zijdeglans dus moet wel een stuk matter worden als het droog is 8)
En en en en en? :P
Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 13:59

MiniJefkeuh schreef:
Casper schreef: natte verf glimt altijd he Jefrey, is zijdeglans dus moet wel een stuk matter worden als het droog is 8)
En en en en en? :P
Afbeelding
Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mijn Mini Coupe dash @P10

17 okt 2013, 17:34

Zelf lopen knutselen vandaag, na ies langer dan normaal denk ik en een paar koppen koffie en geduld toch gelukt :)) :)) :))

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 19:07

Superdik gozert!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Beetle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 okt 2013, 19:39

Volgende upgrade alle chrome sierlijsten interieur carbon? (shakeit)
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 20:04

Top Casper!

:bier
Afbeelding
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!