@Marcel: Thnx! Ja op en top British, dat spreekt jou wel aan denk ik met jouw UJ Cabbie, evenzo very British Hahahaha, ja er is veel mee gereden, voornamelijk afstanden én wel met extreem veel voorzichtigheid (lees: altijd netjes warm rijden, niet doortrappen, apart betaald parkeren om deukjes, krassen e.d. te voorkomen en vaak! behandeld met SWISSVAX om de lak zo mooi mogelijk te houden) aangezien ik erg zuinig ben op m'n spullen....dus ondanks de KM is hij nog als nieuw :-D En dat heeft zich ook vertaald in een betere inruil...(voor zover dat kan met een Roadster natuurlijk haha)
De volgende eigenaar/eigenaresse krijgt in ieder geval een Roadster in TOP staat al zeg ik het zelf....
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Klopt! Had het inderdaad gezien...na 3 dagen stond ie al op de site, naar mijn mening voor een hele nette prijs aangezien alle mods originele! van MINI zelf zijn...zoals de DLR's, verstralers, originele blackline (niet gespoten) S-grill en volledig blackline verlichtingsset, zowel voor als achter. (en natuurlijk de rondom getinte ruiten, inc vooruit (dat is dan weer niet origineel maar wel super netjes gedaan).
Ben benieuwd of hij lang staat.....ik geniet ondertussen lekker van m'n über Engelse F56
Hierbij de eerste foto's van m'n F56. In 6 weken tijd al zo'n 3500 km gereden met het beestje...en ik ben compleet verkocht/verknocht eraan! Wat een geweldige MINI, zélfs na de Roadster, die ik nog altijd erg bijzonder vind.
Hier staan ze beiden nog even naast elkaar bij aflevering
Uiteraard ook direct gepolijst en in de SWISSVAX gezet
Het YOURS stuur waar ik echt helemaal weg van ben
En hier op z'n winterschoentjes