GP0029
- minihenkie
- Mod virus alert!
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Re: GP0029
Wat doe je als het montage oog van de aanzuigbuis naar de compressor is afgebroken?
Je boort een gat in het aluminium huis en je draait er een parker in......
Het moet niet gekker worden met wat ik aantref bij de GP0029, maar ik hoop dat ik de vacuum problemen nu definitief kan oplossen.

Je boort een gat in het aluminium huis en je draait er een parker in......
Het moet niet gekker worden met wat ik aantref bij de GP0029, maar ik hoop dat ik de vacuum problemen nu definitief kan oplossen.

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Zo die zit. Heb ook de Carterpan pakking en de krukassensor O-ring vervangen, evenals de aanzuigbuis naar de compressor. Al met al een hele beste klus. Morgen of donderdag de radiators weer even terughangen en dan de Brake Ducts passend proberen te maken.

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Bumper lag er af vanwege de diverse updates en vervangingen dus ben aan de gang met de Brake ducts. De zwarte grill heeft duidelijk schade gehad in de bevestiging want deze hebben ze met schroeven (..) en lijm in elkaar gezet. Eerst de lelijke zilveren frontplaten eruit geslepen.
De Intake's mat zwart gespoten evenals de reserve set spiegelkappen. De spiegelkappen krijg ik nooit echt netjes zo maar het is even proberen hoe het staat.

De Intake's mat zwart gespoten evenals de reserve set spiegelkappen. De spiegelkappen krijg ik nooit echt netjes zo maar het is even proberen hoe het staat.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Ja zoveel mogelijk. Maarrrrrrrrr dashboard en deuren moet jij doen Cheeko, daar brand ik mijn handen niet aan. 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat die ogen afbreken is bekend en dat de aanzuigbuis nooit goed aansluit is ook een bekend probleem..
burn rubber not your soul

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Enfin, allemaal niet nieuw waarschijnlijk.
Wat een apparaat is het toch zo'n GP, als het ding goed loopt dan blijf je rondjes rijden
Ik heb er nog niet veel ervaring mee maar ik heb het wel getackeld nu denk ik. Een z.g.a.n. aanzuigbuis, nieuwe pakking, en door het "loze" oog een extra tie-rep die voor ondersteuning zorgt als je aan de kant van de Bypass Valve druk uitoefent. Want daardoor gaan ze stuk. Bij montage van de Valve ontstaat er een hefboom die het oog van de aanzuigbuis kapot drukt.franklyn85 schreef:Dat die ogen afbreken is bekend en dat de aanzuigbuis nooit goed aansluit is ook een bekend probleem..
Enfin, allemaal niet nieuw waarschijnlijk.
Wat een apparaat is het toch zo'n GP, als het ding goed loopt dan blijf je rondjes rijden

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja het is een monster....:-)
Maar pas wel op dat je de aanzuigbuis niet te star maakt want scheurt het ook af.
Dit was ook een Bekend probleem met de M7 aluminium buiZen (waarvan men dacht het probleem opgelost te hebben) die bouten je vast en omdat er geen beweging meet in zat scheurde het zooitje stuk
Maar pas wel op dat je de aanzuigbuis niet te star maakt want scheurt het ook af.
Dit was ook een Bekend probleem met de M7 aluminium buiZen (waarvan men dacht het probleem opgelost te hebben) die bouten je vast en omdat er geen beweging meet in zat scheurde het zooitje stuk
burn rubber not your soul

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Dit weekend andere wielen opgehaald van ander forumlid. De BBS wielen voor een deel gepolijst en eigenlijk opknappers. Toch voor de grap er even onder gezet

Ze moeten uiteindelijk opgeknapt en mat zwart worden, dus heb ik er even één met ductape afgeplakt om te zien hoe het ongeveer staat:
foto volgt, Photobucket loopt vast van z'n eigen reclame, wat een waardeloze site is dat (geworden)

Ze moeten uiteindelijk opgeknapt en mat zwart worden, dus heb ik er even één met ductape afgeplakt om te zien hoe het ongeveer staat:
foto volgt, Photobucket loopt vast van z'n eigen reclame, wat een waardeloze site is dat (geworden)
Laatst gewijzigd door Gp0029 op 29 apr 2015, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag (5 april) hele mooie dag op het Circuit Park Zandvoort. De frisse wind zorgde voor de broodnodige rem- en motorkoeling. De nieuwe Michelins Pilot Sport deden het goed maar de kont van de Mini is wat kwispelend maar dat zal komen door de 18"en de standaard 10 jaar oude schokdempers en veren
Wachten tot het tijd is

In de rij in de pits

Wachten tot het tijd is

In de rij in de pits

Onze sponsors