Thnx! Weet ik wel zeker :-)Kees en Annet schreef:Daiel, gefeliciteerd.
Wat een mooie Coupe. Daar ga je super veel plezier van hebben.
Speedy Coupe JCW
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Speedy mini coupe FJCW
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Twee nieuwe mods ontvangen vandaag en gaan er morgen op want moet nog werken vandaag ..

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker bezig! [WHITE SMILING FACE]
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wanneer komt je schroefset? Heb je hem al besteld?
Om je een idee te geven

Om je een idee te geven

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is natuurlijk al besteld en was op voorraad bij de fabriek dus verwacht aankomende week binnen/eronder of week erna 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
wat laag zeg !! ik wil niks horen dus niets voor mij zo laag
Casper schreef:Wanneer komt je schroefset? Heb je hem al besteld?
Om je een idee te geven![]()
wat laag zeg !! ik wil niks horen dus niets voor mij zo laag

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja is idd een dikke kleur. Er staat op het Duitse forum zo'n kleur roadster te koop.... Erg dik
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zolang je stil staat, hoor je d'r niets van...speedy schreef:ik wil niks horen dus niets voor mij zo laag
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog even een aanvulling op het kenteken verhaal. Met een eendagskenteken mag je alleen direct van huis naar de rdw rijden en weer terug. Ik mocht bijvoorbeeld ook niet van huis naar m'n werk en dan vanuit m'n werk naar de rdw ermee. Dus ook niet van de grens naar huis!
Zo krom als een hoepel allemaal! Er is gewoon geen volledig legale oplossing om een te importeren auto van de grens naar huis te rijden (behalve dan op een autoambulance)
Toch heb ik met de platen met het rode vlakje gewoon rond gereden. (Met het gele vlakje zou ik echt niet rijden). Ik had nog wel ontheffing van de wegenbelasting aangevraagd bij de belastingdienst, maar die is officieel alleen als je een auto met buitenlands kenteken hebt gehuurd, geleased of geleend. Nou stond het kenteken op naam van de handelaar, dus dat leek het meest op lenen (al had ik 'm natuurlijk wel al betaald)
Zo krom als een hoepel allemaal! Er is gewoon geen volledig legale oplossing om een te importeren auto van de grens naar huis te rijden (behalve dan op een autoambulance)
Toch heb ik met de platen met het rode vlakje gewoon rond gereden. (Met het gele vlakje zou ik echt niet rijden). Ik had nog wel ontheffing van de wegenbelasting aangevraagd bij de belastingdienst, maar die is officieel alleen als je een auto met buitenlands kenteken hebt gehuurd, geleased of geleend. Nou stond het kenteken op naam van de handelaar, dus dat leek het meest op lenen (al had ik 'm natuurlijk wel al betaald)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Zo vandaag niet stilgezeten want heb de Forge BOV gemonteerd en de carbon doorhandles

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Staat die nou gewoon in de regen een beetje vies te worden?
Staat mooi man ik vind het echt een super combi die kleur samen met Carbon
Staat mooi man ik vind het echt een super combi die kleur samen met Carbon

- speedy
- NMC Legend
Bericht
was intercooler van de witte aan het halen dus moest wel ff in de regen staan