(Photosjopje, vast even kijken hoe de uitlaat er uit ziet op mijn karretje.

Je kunt altijd nog om/inruilen, als je nog een 'paar' spaarcenten hebt liggen... er staat een 5-deurs S (JCW uitgevoerd en getuned) in 'ons' kleurtje in Hilversum; heb ik gisteren even naar geluisterd. Klonk lekker!Moonwell schreef:Nice!! Jammer dat t niet onder de cooper kan
Haha gaat helaas niet. Mijne is geleased!RemcoMINI schreef:Je kunt altijd nog om/inruilen, als je nog een 'paar' spaarcenten hebt liggen... er staat een 5-deurs S (JCW uitgevoerd en getuned) in 'ons' kleurtje in Hilversum; heb ik gisteren even naar geluisterd. Klonk lekker!Moonwell schreef:Nice!! Jammer dat t niet onder de cooper kan
Lekkerrrrrrr.....goed bezigRemcoMINI schreef:Vandaag bericht gehad, over twee weken is het zo ver ...eerste serieuze mod: de JCW Pro Tuning Kit wordt gemonteerd en geprogrammeerd. Jippie, zin in!![]()
![]()
(Photosjopje, vast even kijken hoe de uitlaat er uit ziet op mijn karretje.)
sssst peter.peter schreef:
Ik heb mijn uitlaat ook moeten doorsnijden Sjef. Is allemaal niet zo spannend hoor. Daarnaast kan je het achterste deel van je originele JCW uitlaat vast wel weer verpatsen aan een andere Cooper S eigenaar.
pocket rocket schreef:sssst peter.peter schreef:
Ik heb mijn uitlaat ook moeten doorsnijden Sjef. Is allemaal niet zo spannend hoor. Daarnaast kan je het achterste deel van je originele JCW uitlaat vast wel weer verpatsen aan een andere Cooper S eigenaar.
nee de orginele jcw is wel toegelaten maar met de klep niet.peter schreef:Owjee, rijdt er straks een Belg met een illegale uitlaat rond!?![]()
![]()
pocket rocket schreef:sssst peter.peter schreef:
Ik dacht dat dat alleen over de motortuning ging, maar dus ook de herrie... las ergens dat ze ook in Duitsland sportuitlaten met klepbediening willen gaan verbieden. Gedoe allemaal, wordt saai op de weg...pocket rocket schreef:nee dat is types de belgische staat. ge krijgt hier geen licentie op die kit voor de f56s.
de standaard jcw uitlaat dus zonder de klep mag dan weer wel.