Oh, ben heel benieuwd hoe/wat je gaat nemen! Ik heb tijdens mijn vakantie de GoPro chinese 'lookalike' als dashcam gebruikt, erg leuk maar niet praktisch natuurlijk want die zat niet op een verborgen plek en most daardoor iedere keer van de ruit...Moonwell schreef:Tankdop is besteld!Meteen geïnformeerd over een dashcam! Wil er toch wel 1 hebben met al die gekken op de weg...
Ik kijk soms wel die telegraaf dashcam video's maar nooit aan gedacht om er zelf 1 aan te schaffenspeedy schreef:wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
gewoon voor de fun ofzo?
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk! Ja, voor de fun haha...speedy schreef:wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
gewoon voor de fun ofzo?
Ik ga even kijken thnx!!RemcoMINI schreef:Heb ik ook gezien en is mij te duur en te opvallend op de voorruit.
Zit zelf te denken aan de "Mini 0806" (Mini? What's in a name!) en achter hoef ik niks. Als je je wil verdiepen kan ik je aanbevelen om de uitgebreide reviews van Techmoan te bekijken; zijn zeer informatief! Zie bijvoorbeeld hier de review van bovengenoemd Mini cameraatje.