Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt!
Volgende mod worden nieuwe stripes. Ik ben alleen nog in dubio over wat voor en welke kleur...
Twee opties zijn:
- Vipers met twee smalle randjes aan de zijkanten in kleur GEEL
- Vipers met twee smalle randjes aan de zijkanten in kleur ZWART
Ik ga vanmiddag nieuwe foto's maken en dan kijken of iemand zo vriendelijk wil zijn om eventueel wat te photoshoppen om de knoop door te hakken. (Ik kan namelijk helemaal niks met photoshop)
Ik denk dat ik voor het model van de vipers ga voor het model van Getzz:

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Gr.! Mitchell

Volgende mod worden nieuwe stripes. Ik ben alleen nog in dubio over wat voor en welke kleur...
Twee opties zijn:
- Vipers met twee smalle randjes aan de zijkanten in kleur GEEL
- Vipers met twee smalle randjes aan de zijkanten in kleur ZWART
Ik ga vanmiddag nieuwe foto's maken en dan kijken of iemand zo vriendelijk wil zijn om eventueel wat te photoshoppen om de knoop door te hakken. (Ik kan namelijk helemaal niks met photoshop)
Ik denk dat ik voor het model van de vipers ga voor het model van Getzz:

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Gr.! Mitchell
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zit alleen met het feit dat mijn luchthapper al zwart is... dan zit je denk ik weer met een kleurverschil. Maar misschien dat geel toch wel gaaf is... ik wil het idd wel eerst op een photoshop zien voordat ik de knoop door hak.
Gr.!

Zoiets?
Dat hoor ik meerOlaf schreef:Vipers zijn wel dik, zeker zoals die van Getz.. maar Geel???? nee man.. gewoon lekker zwart doen!!

Gr.!
Zoiets?
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er erg lekker uit met die R95's
!
Ik ben benieuwd wat je van de vipers gaat maken. Helemaal geel lijkt me persoonlijk wat te veel van het goede, maar misschien is het wel gaaf om de brede middelste strepen zwart te doen en dan twee dunne gele lijntjes aan de buitenkanten.

Ik ben benieuwd wat je van de vipers gaat maken. Helemaal geel lijkt me persoonlijk wat te veel van het goede, maar misschien is het wel gaaf om de brede middelste strepen zwart te doen en dan twee dunne gele lijntjes aan de buitenkanten.

Onze sponsors