Tommy's PW Cooper D
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt niet NORMAAL meer

Echt niet NORMAAL meer

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Man wat een vreselijk verhaal. De brutaliteit zeg.
Hoe moet je je hiertegen wapenen? Het is voor mij nu zes maanden geleden dat mijn (OOK PW MINI) werd gestolen en nog iedere dag durf ik bijna niet te kijken of mijn MINI er nog staat.
Natuurlijk zijn er vele ergere dingen te noemen, maar het kost veel moeite om te verwerken dat iemand je zo f*&%ckt.
Ik moest ook 30 dgn zonder vervangende ride, daarna duurde het nog een aantal dagen voor dat het bedrag daadwerkelijk door de verzekering werd overgemaakt. Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je de politie een goed signalement kunt geven en dat ze de daders te pakken krijgen.
Good Luck!
Hoe moet je je hiertegen wapenen? Het is voor mij nu zes maanden geleden dat mijn (OOK PW MINI) werd gestolen en nog iedere dag durf ik bijna niet te kijken of mijn MINI er nog staat.
Natuurlijk zijn er vele ergere dingen te noemen, maar het kost veel moeite om te verwerken dat iemand je zo f*&%ckt.
Ik moest ook 30 dgn zonder vervangende ride, daarna duurde het nog een aantal dagen voor dat het bedrag daadwerkelijk door de verzekering werd overgemaakt. Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je de politie een goed signalement kunt geven en dat ze de daders te pakken krijgen.
Good Luck!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Damn! Het is ook niet te geloven he!?
Onwaarschijnlijk dit soort dingen! Kan daar zo boos om worden!
Succes met dit verhaal, en ik hoop dat je haar nog eens tegen komt, dan mag je in dit geval grof geweld gebruiken!

Onwaarschijnlijk dit soort dingen! Kan daar zo boos om worden!
Succes met dit verhaal, en ik hoop dat je haar nog eens tegen komt, dan mag je in dit geval grof geweld gebruiken!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pff niet normaal zeg, wat een verhaal!!!
Dit geloof je gewoon niet... Inderdaad net een film... De brutaliteit van dat mens...
Heel veel succes met de vezekering en hopelijk komt alles goed!

Dit geloof je gewoon niet... Inderdaad net een film... De brutaliteit van dat mens...

Heel veel succes met de vezekering en hopelijk komt alles goed!
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damnz! Echt erg voor je, en het is mss raar zeggen... maar ik hoop voor je dat ze hem niet terug vinden. Wie weet in welke staat ie dan is, en van de verzekering moet je niets meer verwachten dan... Maar na al de miserie die je al gehad hebt met die wagen, nog es dat erbij... Jij zal MINI niet snel vergeten denk ik 

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Bedankt voor de berichtjes.
Ik blijf het nog altijd idioot vinden, en als ik erover nadenk ben ik echt kwaad op mezelf. En op dat k*tw*f, zo'n lef. Ik hoop echt dat ze iets tegenkomt.
Aan de andere kant kan het nu uiteindelijk nog wel positief uitdraaien. Uiteindelijk stond de mini te koop en had ik er voor mezelf al een beetje afscheid van genomen.
Ik heb nog geluk dat ik het nodige onderhoud nog niet had uitgevoerd, er moesten nieuwe remmen op voor en achter en de airco heeft het vorige week ook laten afweten. Ik zal maar mijn afspraak met de garage komende woensdag afbellen...
Nu vraag ik mij wel af wat ze met zo'n auto kunnen aanvangen, dat ding raakt toch nergens goed ingeschreven of verzekerd? Tenzij ergens buiten Europa ofzo...
Nu, het moet zijn dat daar toch een markt voor is, anders zouden ze niet zo georganiseerd zijn.
Enfin, het is afwachten en hopen dat het goed uitdraait. Ik zal maar stilletjes beginnen denken aan een opvolger.
Nogmaals bedankt voor de berichtjes!
Tommy
Ik blijf het nog altijd idioot vinden, en als ik erover nadenk ben ik echt kwaad op mezelf. En op dat k*tw*f, zo'n lef. Ik hoop echt dat ze iets tegenkomt.
Aan de andere kant kan het nu uiteindelijk nog wel positief uitdraaien. Uiteindelijk stond de mini te koop en had ik er voor mezelf al een beetje afscheid van genomen.
Ik heb nog geluk dat ik het nodige onderhoud nog niet had uitgevoerd, er moesten nieuwe remmen op voor en achter en de airco heeft het vorige week ook laten afweten. Ik zal maar mijn afspraak met de garage komende woensdag afbellen...
Nu vraag ik mij wel af wat ze met zo'n auto kunnen aanvangen, dat ding raakt toch nergens goed ingeschreven of verzekerd? Tenzij ergens buiten Europa ofzo...
Nu, het moet zijn dat daar toch een markt voor is, anders zouden ze niet zo georganiseerd zijn.
Enfin, het is afwachten en hopen dat het goed uitdraait. Ik zal maar stilletjes beginnen denken aan een opvolger.
Nogmaals bedankt voor de berichtjes!
Tommy
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hij zal wel op een trailer naar oost europa staan..
Ik zeg, lekker het heen en weer laten krijgen (en hopen dat ze om een boom gevouwen ligt ergens) en lekker autotraderen en een nieuwe ride uitzoeken

Ik zeg, lekker het heen en weer laten krijgen (en hopen dat ze om een boom gevouwen ligt ergens) en lekker autotraderen en een nieuwe ride uitzoeken

Onze sponsors