Fre's Mini 1
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ieder zijn zin en smaak. heb er al veel gehoord die beginnen zagen dat er stukken van een S op een cooper of one zit maar ondertussen rijden ze zelf met cooper S velgen op hun gewone cooper
ik zie ook liever de cooper S spoiler dan mijn cooper spoiler en zal deze dan met de tijd ook wel eens aanpassen, ben ik daarom een wannebe?

ik zie ook liever de cooper S spoiler dan mijn cooper spoiler en zal deze dan met de tijd ook wel eens aanpassen, ben ik daarom een wannebe?
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
mooi filmke...nu begrijp ik waarom er zoveel vuil op je MINI hangt 
ik heb ook een S benzinestop en skirts
maar er is nog een verschil tussen "type benamingen" gebruiken of enkele ... opties
vroeger had je ook van die mannen die bij auto 5 van die turbo emblemen gingen halen,
om die dan op hun R5 met kapotte uitlaat te hangen
(zo verklaarden ze wss hun "sportief" geluid...
btw wat zijn S velgen...als je de S spokes bedoelt, die kan je OEM op je One bestellen hé net als de benzinestop trouwens
!!!
maar OK ieder moet doen wat hij zelf mooi vindt, daar heb je gelijk in !
en op een forum kan je daar soms wel eens commentaar op krijgen
is trouwens een discussie die al vele malen is gehouden en ook dit zal de laatste keer wel niet zijn zeker

guilty...smetje schreef:ieder zijn zin en smaak. heb er al veel gehoord die beginnen zagen dat er stukken van een S op een cooper of one zit maar ondertussen rijden ze zelf met cooper S velgen op hun gewone cooper

ik heb ook een S benzinestop en skirts

maar er is nog een verschil tussen "type benamingen" gebruiken of enkele ... opties

vroeger had je ook van die mannen die bij auto 5 van die turbo emblemen gingen halen,
om die dan op hun R5 met kapotte uitlaat te hangen

btw wat zijn S velgen...als je de S spokes bedoelt, die kan je OEM op je One bestellen hé net als de benzinestop trouwens

maar OK ieder moet doen wat hij zelf mooi vindt, daar heb je gelijk in !
en op een forum kan je daar soms wel eens commentaar op krijgen

is trouwens een discussie die al vele malen is gehouden en ook dit zal de laatste keer wel niet zijn zeker

- minibandit
- Mod virus alert!
Onze sponsors