dat van die ongespoten sensors heb ik nog al moeten horen...ik zal eens vragen wat de mogelijkheden zijn... voor BMW weet ik dat ze gespoten geleverd worden...omdat de dikte van verflaag niet te dik mag zijn...
steken nu vredestein wintrac extreem winterbandjes onder , en ben supertevreden!! man man wat een comfort en wat een grip!!! ben er gisteren zelfs een uurtje mee gaan zolderen al moet ik wel toegeven dat ze daar toch wel wat te zacht voor zijn .... na een paar rondjes moest ik overschakelen naar een cruistempo om ze niet van de eerste keer op te roken
ik zou hem misschien toch nog wat lager bij de grond willen brengen...maar ik zou de JCW ophanging wel willen behouden... zou ik eens durven proberen of de eilbach veren die ze verkopen voor de oem S ophanging ook voor de mijne zouden kunnen dienen? Het regelen in de hoogte en hardheid houdt me zo niet bezig.... ik heb nu ook die mogelijkheid niet. Ik vind gewoon dat hij veel vetter zou staan moest hij nog een paar cm zakken..zeker vooraan...