Natuurlijk wil ik jouw Party ook niet missen, hoor!
Dat meen je niet! Dus standaard is het dan zwarte lederen stoelen met dat biesje en een stuur in met een stuk in dat andere kleurtje Sidwalk leder?!Blont-007 schreef:Omdat de Mini met het sidewalk stuur in two tone bruin/grijs komt, maar een JCW stuurtje erin want anders past het niet bij het interieur
ik zit nog te wachten op wat gegevens van je Ida, vul anders even het formulier in en je hebt morgen een super scherpe offerte in je Postvak InBlont-007 schreef:Heb je de offerte al klaar Floris ?
jbcola schreef:maar facelift? Dan moet het passen volgens mijhet is wel een stuur met bediening maar die worden overgebouwd op mijn JCW stuur.
Als jij dat niet hebt kan dat volgens mij geen kwaad, zou je effe moeten vragen aan je dealer
Kan ik je ook bellen, BlonTie is graag lui.........florisvandam schreef:ik zit nog te wachten op wat gegevens van je Ida, vul anders even het formulier in en je hebt morgen een super scherpe offerte in je Postvak InBlont-007 schreef:Heb je de offerte al klaar Floris ?![]()
gr.
floris
maar natuurlijk ida, zorg ik dat je dan gelijk een premie van me krijgtBlont-007 schreef:Kan ik je ook bellen, BlonTie is graag lui.........florisvandam schreef:ik zit nog te wachten op wat gegevens van je Ida, vul anders even het formulier in en je hebt morgen een super scherpe offerte in je Postvak InBlont-007 schreef:Heb je de offerte al klaar Floris ?![]()
gr.
floris![]()
Onze sponsors