De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de aerogril en kentekenhouder geplaatst. Bleek vgl Benito en Frankie dat je gewoon de originele moertjes op de palletjes kunt draaien.
Je hoeft dus aan de motorkap nix aan te passen om deze gril te plaatsen hetgeen vd bumper niet gezegd kan worden !!!!
Hele garage ligt vol met stukken gedremelde kunstof maar het resultaat mag er wezen ondanks de hitte !!!
Piccies op mijn site.
Morgenvroeg even terug naar Timmermanns om de verkeerde achterruitenwisser te ruilen en daarna richting de meet in Breda.

Je hoeft dus aan de motorkap nix aan te passen om deze gril te plaatsen hetgeen vd bumper niet gezegd kan worden !!!!
Hele garage ligt vol met stukken gedremelde kunstof maar het resultaat mag er wezen ondanks de hitte !!!
Piccies op mijn site.
Morgenvroeg even terug naar Timmermanns om de verkeerde achterruitenwisser te ruilen en daarna richting de meet in Breda.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nope...die komt er idd niet op...zie niet echt een meerwaarde als je het afzet tegen de prijs.
Eerst maar us uitlaat en motortuning etc en dan zien we wel weer verder.
Kamiel, kosten vallen giga mee, zal even de bestelnummers en de prijs opzoeken.
frankie schreef:Ik stem nog steeds voor een complete aerokit, maar Che wil er niet aan...![]()
Nope...die komt er idd niet op...zie niet echt een meerwaarde als je het afzet tegen de prijs.
Eerst maar us uitlaat en motortuning etc en dan zien we wel weer verder.
Kamiel, kosten vallen giga mee, zal even de bestelnummers en de prijs opzoeken.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Kamiel, prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de korting die ik kreeg bij Timmermans in Kaarst. Over het algemeen kun je er dus nog 10% aftrekken want vgl mij krijgt iedereen die korting al.
Ik heb ook de aero nummerplaathouder gekocht omdat die mooi onder het bovenste bumperdeel loopt
Gril motorkap 51130140259 44,-
Grildeel bumper 51110140255 33,-
Kentekenplaathouder 51110141383 20,-
Ik heb ook de aero nummerplaathouder gekocht omdat die mooi onder het bovenste bumperdeel loopt
- kamiel
- Be Mini
Bericht
ze word zo langzamerhand een beetje gek van mij
Dadelijk hebben we helemaal de zelfde mini
Dat valt op zich best wel mee! moet maar weer eens met de vrouw gaan pratenChe schreef:@Kamiel, prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de korting die ik kreeg bij Timmermans in Kaarst. Over het algemeen kun je er dus nog 10% aftrekken want vgl mij krijgt iedereen die korting al.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarom zou het hier anders zijn ??? ik mag nu echt nix meer kopen dus ben benieuwd of Ida haar morgen kan overhalen toch nog een Milltekje aan te schaffen.
Is eigenlijk het enige dat ik nu nog perse wil hebben. De rest komt wel weer een keer.
kamiel schreef:Dat valt op zich best wel mee! moet maar weer eens met de vrouw gaan pratenChe schreef:@Kamiel, prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de korting die ik kreeg bij Timmermans in Kaarst. Over het algemeen kun je er dus nog 10% aftrekken want vgl mij krijgt iedereen die korting al.
Kentekenplaathouder 51110141383 20,-ze word zo langzamerhand een beetje gek van mij
![]()
![]()
Waarom zou het hier anders zijn ??? ik mag nu echt nix meer kopen dus ben benieuwd of Ida haar morgen kan overhalen toch nog een Milltekje aan te schaffen.
Is eigenlijk het enige dat ik nu nog perse wil hebben. De rest komt wel weer een keer.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Netjes! Laatst bij mijn broer (minipoeper) ook een aero-grill geplaatst, was wel ff een klus met zo'n dremel. (vooral als zo'n slijpschijfje breekt en naar je hoofd vliegt)
(btw een vraagje, ik zag dat je zelf je interieurfilter vervangen had? Wat kost zo'n ding ongeveer? Misschien wel ff lekker om 'm voor de vakantie te verversen!)
(btw een vraagje, ik zag dat je zelf je interieurfilter vervangen had? Wat kost zo'n ding ongeveer? Misschien wel ff lekker om 'm voor de vakantie te verversen!)
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
filter dacht ik 2 tientjes ofzo....is in een wip en een scheet vervangen !
Gekocht bij Heuts....als je je kenteken intikt kun je het zelf zoeken ... www.hbase.nl
Je moet ook geen slijpschijfje gebruiken maar de freesjes !!henkietenk schreef:Netjes! Laatst bij mijn broer (minipoeper) ook een aero-grill geplaatst, was wel ff een klus met zo'n dremel. (vooral als zo'n slijpschijfje breekt en naar je hoofd vliegt)
filter dacht ik 2 tientjes ofzo....is in een wip en een scheet vervangen !
Gekocht bij Heuts....als je je kenteken intikt kun je het zelf zoeken ... www.hbase.nl
Onze sponsors