x2Adrenalin Junkie schreef:Gefeliciteerd man!!
Mooie bak!!! Hopen dat de oude weer terugkomt bij de club!!
Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
De Mini zal weer via Mini-next verkocht worden.
Het enige wat ik kan doen is subtiel het visitekaartje van de NewMINIclub in het handschoenkastje verbergen.
En dan hopen dat de nieuwe eigenaar deze vindt en zich zal aanmelden.
Dit weekend weer diverse items gedemonteerd, kon gelukkig even gebruik maken van een verwarmde garage. Heerlijk gesleuteld tussen auto's als een Jaguar E-type, en diverse klassieke Rolls Royces.
Gedemonteerd:
-shiftlight indicator met stuurplaat, deze vervangen voor een nieuwe
-navigatie dashmount
-midden armsteun
-accudeksel vervangen, was ingedremeld voor de JCW strut
-comfort knipperlicht module
Vorig weekend gedemonteerd, op straat in de kou:
-cusco rear strut
-gp rearseat delete kit
-jcw front strut
-orciari's, vervangen voor originele paravanroosters
-het inbouwen van de achterbank
Het enige wat overblijft is het omwissellen van de schokbrekers en het verwijderen van alle stickers.
Het enige wat ik kan doen is subtiel het visitekaartje van de NewMINIclub in het handschoenkastje verbergen.
En dan hopen dat de nieuwe eigenaar deze vindt en zich zal aanmelden.
Dit weekend weer diverse items gedemonteerd, kon gelukkig even gebruik maken van een verwarmde garage. Heerlijk gesleuteld tussen auto's als een Jaguar E-type, en diverse klassieke Rolls Royces.

Gedemonteerd:
-shiftlight indicator met stuurplaat, deze vervangen voor een nieuwe
-navigatie dashmount
-midden armsteun
-accudeksel vervangen, was ingedremeld voor de JCW strut
-comfort knipperlicht module
Vorig weekend gedemonteerd, op straat in de kou:
-cusco rear strut
-gp rearseat delete kit
-jcw front strut
-orciari's, vervangen voor originele paravanroosters
-het inbouwen van de achterbank
Het enige wat overblijft is het omwissellen van de schokbrekers en het verwijderen van alle stickers.

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Nou hij staat erin hoor...pagina 081 maart 2011
Helaas ben ik 6de geworden van de 8 deelnemers. Blijkbaar zijn de juryleden niet echt Mini minded.
De terechte winnaars hebben pas echte pronk bakken, prachtige gerestaureerde klassiekers.
Toch wel enigszins teleurgesteld, ik had een totaal andere tekst ingeleverd. En die ze nu geplaatst hebben is in stukken neergezet en zwaar ingekort. Ook mijn aanpassingen zijn niet doorgevoerd.
Beetje jammer heren editors...
Maar goed, toch weer een ervaring rijker. En ik sta toch mooi afgedrukt in een leuke glossy.
Ik zal de pagina tzt inscannen of iemand heeft de mogelijkheid om het meteen te kunnen doen?
Helaas ben ik 6de geworden van de 8 deelnemers. Blijkbaar zijn de juryleden niet echt Mini minded.

De terechte winnaars hebben pas echte pronk bakken, prachtige gerestaureerde klassiekers.
Toch wel enigszins teleurgesteld, ik had een totaal andere tekst ingeleverd. En die ze nu geplaatst hebben is in stukken neergezet en zwaar ingekort. Ook mijn aanpassingen zijn niet doorgevoerd.
Beetje jammer heren editors...
Maar goed, toch weer een ervaring rijker. En ik sta toch mooi afgedrukt in een leuke glossy.
Ik zal de pagina tzt inscannen of iemand heeft de mogelijkheid om het meteen te kunnen doen?

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
beetje jammer dan inderdaad.... 
Maar ben toch wel benieuwd naar het resultaat...
vanmorgen trouwens wederom je Ab gespot op de haarlemmerweg... zal wel de laatste keer geweest zijn dat ik em IRL heb gezien....

Maar ben toch wel benieuwd naar het resultaat...

vanmorgen trouwens wederom je Ab gespot op de haarlemmerweg... zal wel de laatste keer geweest zijn dat ik em IRL heb gezien....
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ah oke
ik sta daar morgen weer rond die tijd voor het stoplicht te wachten... op weg naar me werk...
(bij die wegwerkzaamheden / afgesloten afslag
)

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke foto, maar had er toch wat meer van verwacht
. En serieus... DIE auto's vinden ze cooler dan de jouwe, hebben ze de foto's zitten bekijken in het donker dan ofzo 
Had toch een flashy achtergrond verwacht, en van professionele fotografen zou je verwachten dat ze rekening houden met reflectie...

Had toch een flashy achtergrond verwacht, en van professionele fotografen zou je verwachten dat ze rekening houden met reflectie...
Onze sponsors