jbcola's BRG MCS VERKOCHT!!
- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
waxen om er een beschermlaag bovenop te leggen
dus krassen ga je me die productjes niet verwijderen
daarvoor moet je scratchX of paint cleaner gebruiken
het resultaat van beide is verbluffend!
clayen is om vuil van de lak te verwijderenFred schreef:Nope, nog nie kunnen voor kijken eig. Kijken of ze bij men dealer iets kunnen betekenen voor me ...
Je hebt zitten clayen en simoniseren en nog altijd krassen? Harder wrijven kerel
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb thuis gewoon simonis in drie stappen. Een fles met grove korrels, ene met fijnere en een finishing glaze
blinkt als een spiegel ... Ik kom hier mss wat onwetend over, maar ik zie echt niet in waarom iedereen al die verschillende producten nodig heeft?
Is er ergens een duidelijke site ofzo, waar alles duidelijk uitgelegd staat, dan moet ik dicks topîc niet meer "vervuilen"
blinkt als een spiegel ... Ik kom hier mss wat onwetend over, maar ik zie echt niet in waarom iedereen al die verschillende producten nodig heeft?
Is er ergens een duidelijke site ofzo, waar alles duidelijk uitgelegd staat, dan moet ik dicks topîc niet meer "vervuilen"

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik zag wel dat ik eigenlijk de cleaner wax heb, moet er dan nog een andere wax bovenop om het af te maken?
Ik vind het resultaat nu al verbluffend maar heb dankzij Xefke ook het forum ontdekt van meguiars en je kan eigenlijk zover gaan als je wilt....
Dat is de bedoeling de volgende keer deze stappen er ook bij te nemen.dangixxer schreef: clayen is om vuil van de lak te verwijderen
Ik zag wel dat ik eigenlijk de cleaner wax heb, moet er dan nog een andere wax bovenop om het af te maken?
Ik vind het resultaat nu al verbluffend maar heb dankzij Xefke ook het forum ontdekt van meguiars en je kan eigenlijk zover gaan als je wilt....
- Xefke
- Be Mini
Bericht
cleaner wax is eigenlijk genoeg hoor 
normaal:
- Wassen
- Drogen
- Clayen
- (2e keer clayen)
- Paint cleaner
- (Scratch X voor de erge dingen)
- Polish