De MINI avonturen van iDarkDesign

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2008, 16:54

Damn, zeer gaaf!! Past goed bij jou en je wagen! :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

15 mei 2008, 21:07

ik had een digitale spiegelreflex op een statiefje. Het was pikkedonker! Dus ellelange sluitertijd, dan BENG veel licht.

iDD
iDarkDesign
Transformer

17 mei 2008, 17:12

Vandaag heeft iemand een groot rood autobot logo onder mijn ruitewisser gedaan! Echt super! Geen afzender, maar goeie grap.

iDD..........Decepticons! Forever!
maus105
Bonkey

17 mei 2008, 17:20

:lol: 8) vette shit nou die echte transformatie nog als er file is ofzo :lol:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2008, 18:58

Hahha briljant!

MR
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mei 2008, 19:19

Goeie grap inderdaad! 8)
iDarkDesign
Transformer

05 jun 2008, 00:00

Zo, ik ben ook weer goed en wel in Nederland. Zo ben ik vanmiddag eens lekker mijn MINI gaan halen. Heerlijk rijdt dat zo na 2 weken in een Toyota Hylux te hebben rond getourd over een eiland zonder stoplichten en weinig verharde wegen.

Wat kunnen ze daar (Bonaire) lekker tunen zeg. Dikke Hayabusa's met verlengde achterassen. Veelsteveel gestylede auto's. Races over onverlichte wegen. Helemaal mijn eiland! haha.

Nu ik weer een beetje energie kan steken in die rammelbak gaat ie eerst weer eens voor een onderhoudsbeurt naar de stealer (JdJ, maak je borst maar vast nat!) Nieuwe bougies steken, rubbers vervangen, en het nodige hang en sluit werk. Dan gaan ze ook de schade taxeren na mijn aanrijding van een paar weken terug. Achterbumper laten spuiten, en dan gelijk maar de deur ook doen (na 2,5 jaar)

Verder zijn er nog wel wat plannen. Joey mod, One-ball mod, hopelijk dat spruitstuk nou eens aan de gang krijgen.... Oja, en die cabrio steuntjes (voor de looks) inpassen.

heeft er iemand alles al eens vervangen voor LEDs?

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 jun 2008, 00:51

Tunen van onze belastingcenten misschien? :)

Ik heb alle binnenverlichting vervangen door LEDs, ik moet de kentekenplaatverlichting nog eens doen. Als iemand een link weet voor goeie LEDs voor de ketnekenplaat hou ik me ook aanbevolen. De links naar LEDs die ik voor de binneverlichting heb gekocht heb ik helaas niet meer.
iDarkDesign
Transformer

16 jun 2008, 16:48

Jullie mogen allemaal weer in een scheur liggen!

1 juli gaat ie weer voor een grote beurt naar de dealer. Eens kijken wat ze dit keer allemaal vinden. Haha.

Tevens wordt er eindelijk naar de schade van weken geleden gekeken en wordt de achterbumper opnieuw gespoten. Wellicht dat ik ook de deur nu laat doen.

Ook heb ik de cabriosteuntjes zoals Poeper die heeft besteld. Eens kijken of ik dat ergens kwijt kan. (meer voor de looks dan voor het effect) EN er is een driver-light gesneuveld (steenslag). Moest een hele nieuwe unit bestellen á 100 euro :s

Oja, het glaasje van de kentekenverlichting is ook uit de auto komen donderen EN er zit alweer een hele dikke barst in mn voorruit.

Vraagje voor Berthil, heb jij in een document niet alle bestelnummers voor die paarse/gele rubbers? ipv OEM rubbers?

leuk joh,

zo'n MINI.

iDD
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jun 2008, 18:04

iDarkDesign schreef:Jullie mogen allemaal weer in een scheur liggen!

1 juli gaat ie weer voor een grote beurt naar de dealer. Eens kijken wat ze dit keer allemaal vinden. Haha.

Tevens wordt er eindelijk naar de schade van weken geleden gekeken en wordt de achterbumper opnieuw gespoten. Wellicht dat ik ook de deur nu laat doen.

Ook heb ik de cabriosteuntjes zoals Poeper die heeft besteld. Eens kijken of ik dat ergens kwijt kan. (meer voor de looks dan voor het effect) EN er is een driver-light gesneuveld (steenslag). Moest een hele nieuwe unit bestellen á 100 euro :s

Oja, het glaasje van de kentekenverlichting is ook uit de auto komen donderen EN er zit alweer een hele dikke barst in mn voorruit.

Vraagje voor Berthil, heb jij in een document niet alle bestelnummers voor die paarse/gele rubbers? ipv OEM rubbers?

leuk joh,

zo'n MINI.

iDD
Ben benieuwd wat dat voor rekening wordt... :roll:
Van de cabriosteuntjes merk ik niet veel, terwijl Henk ze wel merkt. Dit komt omdat zijn MINI geen strutbraces heeft.
Yvon
Wingman
Contacteer:

16 jun 2008, 19:33

oei, auw....dat wordt wellicht een pijnlijke aangelegenheid voor je portemonee.

maar wat je zegt; leuk zo'n mini (heb immers nog nooit een verhuiswagen achter een begrafenisstoet zien rijden) :mrgreen:
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 jun 2008, 20:43

iDarkDesign schreef:Vraagje voor Berthil, heb jij in een document niet alle bestelnummers voor die paarse/gele rubbers? ipv OEM rubbers?
U vraagt, wij draaien :)

Hier alle nummers bij Powerflex

Ik heb ze tot nu toe besteld bij SKG Carstyling maar vaak hebben ze het niet op voorraad dus lange levertijden.

Ik heb binnenkort alle motorsteunen in huis om de motor wat minder te laten kantelen, ik begin dan met de onderste motorsteunen want die schijnt 60% van het kantelen weg te nemen.
iDarkDesign
Transformer

16 jun 2008, 22:38

Toevallig ook enig idee welke exhaust-mount ik nodig heb? (exhaust mount tab)

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 jun 2008, 00:18

Daar is geen Powerflex van te krijgen, ik zie geen Mini staan onder de exhaust mounts. Waarom zou je daar stijvere rubbers in willen hebben?

Terug naar “Show your ride”