Wow, weet ff niet wat zeggen geo... Echt moddervet! Het hele plaatje klopt gewoon. Vette pic ook langs die parkeerstrook. Hoeveel camber heb je vooraan gegeven? Merk je dat tijdens het rijden?
Camber is zoveel als standaard kan, wat nog geen graad is denk ik
Ik merk niets tijdens het rijden, lekker smooth.
Staat hoog genoeg om niet te schrapen en nog relatief eenvoudig overal te geraken. Blijft een daily met 25-30.000km/jaar..
Telkens als ik naar mijn auto stap moet ik altijd giechelen
Mag eigenlijk nog omlaag vanachter. Heb nu nog maar 1.5cm draad over maar ik denk dat ik toch naar 1cm kan gaan. Eventueel vanvoor ook nog een klein beetje..
Oh, PS: huidige signature = zelfde plek maar dan 22/07/2010..
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 01 sep 2011, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind em persoonlijk perfect staan, ok met getrokken bandjes heb je mss wat "gap", maar vind het echt niet storen. Hij zal wsl nog wat zakken ook he... Bekijk het na een weekje nog es?
Moet vooral zien wanneer mijn tank leeg is dat ie niet weer een halve cm hoger staat.
Dat probleem had ik. Volle koffer + volle tank = 1cm lager ofzo. Staat nu harder dus zou niet meer moeten voorkomen. Vanvoor staat eigenlijk echt goed, vanachter mag nog een inieminie beetje zakken
Ja, dat was dus effectief zo. Hebben ze vanmorgen harder gezet, zowel bump als rebound.
Als ik nog merk dat de verlaging effect heeft door een belasting van ocharme 35 kg ga ik de dempers achteraan volledig van 0 proberen in te stellen.
Heb een pdf-bestand van KW waar de instelling wordt uitgelegd en eigenlijk had Frits een verkeerd gedacht.
Hij was van mening dat zowel bump als rebound maar in 10 'clicks' in te stellen was, terwijl de bump in 12 clicks (met een wieltje van 0-5) en de rebound 18 clicks. Hij wordt halverwege in beide instellingen geleverd en we hebben eigenlijk maar een fractie harder gezet.
Heel VET !!! lijken inderdaad zo groot
is wel weer een ramp om dagelijks mooi schoon mee rond te rijden
Deze wielen staan zeker het beste van alle wielen die eronder hebben gezeten