Koenv R53 PW-> wieltjes
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb hem ff zien staan net maar man man wat is die accu klein echt een dikke aanschaf want scheelt een partij gewicht..... 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb van klaas vernomen dat we de X4 moeten hebben die zit zo zit zo rond de 370 in de btw ex montage als ik het goed begrepen heb
burn rubber not your soul

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ja hoop dat het opgelost wordt voor een leuk prijsje
Mhmmm valt niet mee dusKoenv schreef:Computer probleem waren ze net nog mee bezig ( Ghisbert belde me ) ik had alleen het idee dat ze tegen nog wat zaken aan liepen?!.
Dinsdag maar even langs gaan.......

Nou ja hoop dat het opgelost wordt voor een leuk prijsje

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk goed nieuws gekregen van Klaas
, Mini is weer voor de volle 100% in orde
.
Waarschijnlijk was de BCU in orde, alleen zat er een draadbreuk in de K1 ( ?? ) kabel. Deze loopt rond in de auto en leest alle elektrische componenten uit! Hoe dit gekomen is weet ik niet, iets opgevallen of misschien een laspit!! Maar hij is weer als nieuw
. Van de week ophalen en we kunnen weer knallen.
Van de week ook nog een gloednieuwe kop gekocht ( deze zal met der tijd aangepast gaan worden ) en een andere carterpan met tussenschotten.
Van Davy het kill switch systeem uit de Challenge overgenomen
Vandaag ook de meterhouders van Alta via Outmotoring binnen gekregen, en mijn wagen krijgt een deel van de strakke bak van Ragnar namelijk de Revlight Datatool
Kortom ben weer helemaal happy en we hebben weer wat te doen!

Waarschijnlijk was de BCU in orde, alleen zat er een draadbreuk in de K1 ( ?? ) kabel. Deze loopt rond in de auto en leest alle elektrische componenten uit! Hoe dit gekomen is weet ik niet, iets opgevallen of misschien een laspit!! Maar hij is weer als nieuw

Van de week ook nog een gloednieuwe kop gekocht ( deze zal met der tijd aangepast gaan worden ) en een andere carterpan met tussenschotten.
Van Davy het kill switch systeem uit de Challenge overgenomen
Vandaag ook de meterhouders van Alta via Outmotoring binnen gekregen, en mijn wagen krijgt een deel van de strakke bak van Ragnar namelijk de Revlight Datatool

Kortom ben weer helemaal happy en we hebben weer wat te doen!

R53 MCS HB / Pepper White
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors