Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat was dit ook, sikaflex-dinges van Pattex... Volgende keer maar originele inserts, die zitten van achter geschroefd.frankie schreef:Volgende keer maar met ruitenkit
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
aii lelijk jah! dat je die gp inserts kwijt bent geraakt.
volgens mij moest je ook eerst die roosters eruit halen en van achteren de inserts monteren en dan de roosters aan de inserts.
heb die van mij nog niet gemonteerd, want heb nog geen zin om gehad om mijn achterbumper te demonteren.
volgens mij moest je ook eerst die roosters eruit halen en van achteren de inserts monteren en dan de roosters aan de inserts.
heb die van mij nog niet gemonteerd, want heb nog geen zin om gehad om mijn achterbumper te demonteren.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had ik ook zo gedaan!MrSmith schreef:aii lelijk jah! dat je die gp inserts kwijt bent geraakt.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vrijdag de wielen ff gepast (geen problemen) en vandaag naar de poedercoater gebracht. Die gaat er iets moois van maken, maar heeft daar wel zo'n 2,5 week voor nodig... Ga ik dus niet meer redden voor DUMPd. 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Maaruh.. welke kleur worden ze?? Wil je dat al wel verklappen?
Of heb je een teaserfoto?

Maaruh.. welke kleur worden ze?? Wil je dat al wel verklappen?
Of heb je een teaserfoto?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors