Speedy Coupe JCW
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Speedy coupe JCW--> winterwielen
Staat super dik Daiël, dat zijn idd de dikste wielen en dat hoogglans maakt hem helemaal af, echt heel, heel gaaf maat 

- iDuc
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er super uit Speedy... was nooit een grote fan van de coupé, tot ik die van jou zag

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Vorig jaar op terug ook enorm veel sneeuw gehad op de terugweg maar geen kettingen gebruikt. Kwamen regelmatig een auto op de kop tegen
Vraag mij af hoe erg het dan wel moet wezen als je kettingen nodig hebt.
Yep.frankie schreef:Sja het is toch ook wel handig als je bij dikke sneeuw op de heen of terugweg het dal ook echt in en uit komt......(Sölden toch?)
Vorig jaar op terug ook enorm veel sneeuw gehad op de terugweg maar geen kettingen gebruikt. Kwamen regelmatig een auto op de kop tegen

Vraag mij af hoe erg het dan wel moet wezen als je kettingen nodig hebt.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat heeft minder met de hoeveelheid sneeuw te maken, maar wel met helling percentages 

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik heb ze al een paar keer nodig gehad. Laatste keer was in Gerlos. Toen viel de nacht dat we gingen een cm of 40....
Dus tot aan het dal met kettingen gereden. Want was echt niet te doen anders. Was met een vw touran. Gewoon lekker standaard en alles. Maar zelfs die was een sneeuwschuiver geworden zo erg dat t was...
Dus tot aan het dal met kettingen gereden. Want was echt niet te doen anders. Was met een vw touran. Gewoon lekker standaard en alles. Maar zelfs die was een sneeuwschuiver geworden zo erg dat t was...
- speedy
- NMC Legend
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ik denk dat ge geen kettingen gaat moeten gebruiken.
zijn nieuwe winterbanden en als ge beetje oplet hoe ge rijdt lukt het wel.
ik weet nog dat eind 2014 ook een deel mede club lede in Oostenrijk zijn geweest en overal zijn geraakt alleen moesten ze elke dag de auto uit scheppen in de sneeuwberg.
zijn nieuwe winterbanden en als ge beetje oplet hoe ge rijdt lukt het wel.
ik weet nog dat eind 2014 ook een deel mede club lede in Oostenrijk zijn geweest en overal zijn geraakt alleen moesten ze elke dag de auto uit scheppen in de sneeuwberg.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt idd een heel eind komen zonder kettingen. Maar sommige wegen ga je het echt niet redden als het super hard sneeuwt en er nog geen schuiver of iets voorbij is gekomen.
Maar in al die jaren nog maar 2x nodig gehad. Maar wel blij dat ik ze toen had haha
Maar in al die jaren nog maar 2x nodig gehad. Maar wel blij dat ik ze toen had haha
- speedy
- NMC Legend
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Soms is het ook gewoon verplicht, rij je er niet mee dan krijg je een keuring aan je broek met een beetje pech...
"Orange is the happiest color!"

- speedy
- NMC Legend
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik het me goed herinner was de boete 50 euro (vlak na een tunnel op 't laatste stukje voor Sankt Anton, in Oostenrijk), maar is al een paar jaar terug. Ik heb in 20 jaar ook nog maar 2x kettingen gebruikt hoor, toen was het ook echt nodig. Links en rechts reden auto's die geen kettingen hadden met een lage snelheid tegen opgeschoven sneeuwwanden aan met de nodige blikschade als gevolg. Ook leuk...speedy schreef:nou dat is ook wel te overzien.

"Orange is the happiest color!"

- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Die sokken doen redelijk hun werk, heb ze een keer gebruikt (merc 320E) maar zoals je zelf kan indenken, is het slechts een tussenoplossing...
of gewoon andere ride pakken
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Inderdaad! en achteruit de berg af glijden wil je zeker niet.frankie schreef:Dat heeft minder met de hoeveelheid sneeuw te maken, maar wel met helling percentages

Die sokken doen redelijk hun werk, heb ze een keer gebruikt (merc 320E) maar zoals je zelf kan indenken, is het slechts een tussenoplossing...
of gewoon andere ride pakken

[BBvideo 650,395][/BBvideo]

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
gaaf he 
Ik heb deze besteld, en laat het weten hoe ze werken als ik ze ga gebruiken.

Ik heb deze besteld, en laat het weten hoe ze werken als ik ze ga gebruiken.
Onze sponsors