
Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
... dan moeten we eerst nog een Z4 met motorschade zien te vinden 

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht

Zucht..... Denk dat ik 'm binnenkort op bokken ga zetten... doen ze bij caravans ook tegen het verouderen van de banden..

Zucht..... Denk dat ik 'm binnenkort op bokken ga zetten... doen ze bij caravans ook tegen het verouderen van de banden..
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
wat is de topictitel?marcel700 schreef:Zonde !!
Wat is er aan kapot?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht

Morgen....

Morgen....
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ik ben mn werkkloffie al aan!
Zal zo eens in de auto stappen
Zal zo eens in de auto stappen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Sta je dan met je goeie bedoelingen....
Vanmorgen vroeg om 10 uur met Richard aan de gang gegaan met de startmotor.
Enkele uren bezig geweest: spruitstuk uitgebouwd, hitteschilden weg, en uiteindelijk de startmotor ontzettend moeilijk kunnen lossen en vervangen voor de verse variant.
Bij het omdraaien van de sleutel eerst een juiste start. Niks aan de hand en leek als nieuw.
Tweede keer starten..... klak van het relais, maar starten bleef uit. 3e keer deed ie het weer. Daarna weer niks meer. Hetzelfde probleem als met de oude startmotor. Na 10 keer proberen nog steeds niks..
We konden dus al bijna uitsluiten dat het de startmotor was. We zijn dus voor niets bezig geweest!!! Accu nog gewisseld voor een sterkere, ook hier geen verbetering.
Maar wat is het dan wel?.... Sam en Marcel nog aan de lijn gehad. Enkele opties die voorbij kwamen: startsleutel kapot (startblokkering), sluiting in het contactslot.
We wilden als laatste redmiddel de reservesleutel eens gaan testen, maar eerst eens thuis komen en aanduwen. Ineens ging alles uit. Geen enkele spanning meer op de auto. Alles compleet dood. Ramen kan ik nu af gaan plakken want die zijn ook nog naar beneden.... wat kan dit zijn? Wat is er aan de hand met die f*ck MINI!! Ergens is de hoofdzekering eruit geklapt. Foutcodes konden we niet uitlezen (voordat spanning verdween). Hoe gaan we dit verder uitpluizen?
Richard bedankt voor je hulp jongen, sorry dat ik wat pissed-off was vanavond... was (en ben) er helemaal klaar mee..
Vanmorgen vroeg om 10 uur met Richard aan de gang gegaan met de startmotor.
Enkele uren bezig geweest: spruitstuk uitgebouwd, hitteschilden weg, en uiteindelijk de startmotor ontzettend moeilijk kunnen lossen en vervangen voor de verse variant.
Bij het omdraaien van de sleutel eerst een juiste start. Niks aan de hand en leek als nieuw.
Tweede keer starten..... klak van het relais, maar starten bleef uit. 3e keer deed ie het weer. Daarna weer niks meer. Hetzelfde probleem als met de oude startmotor. Na 10 keer proberen nog steeds niks..
We konden dus al bijna uitsluiten dat het de startmotor was. We zijn dus voor niets bezig geweest!!! Accu nog gewisseld voor een sterkere, ook hier geen verbetering.
Maar wat is het dan wel?.... Sam en Marcel nog aan de lijn gehad. Enkele opties die voorbij kwamen: startsleutel kapot (startblokkering), sluiting in het contactslot.
We wilden als laatste redmiddel de reservesleutel eens gaan testen, maar eerst eens thuis komen en aanduwen. Ineens ging alles uit. Geen enkele spanning meer op de auto. Alles compleet dood. Ramen kan ik nu af gaan plakken want die zijn ook nog naar beneden.... wat kan dit zijn? Wat is er aan de hand met die f*ck MINI!! Ergens is de hoofdzekering eruit geklapt. Foutcodes konden we niet uitlezen (voordat spanning verdween). Hoe gaan we dit verder uitpluizen?
Richard bedankt voor je hulp jongen, sorry dat ik wat pissed-off was vanavond... was (en ben) er helemaal klaar mee..
Laatst gewijzigd door sander_r53 op 17 feb 2013, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Manick
- Sponsor
Bericht
mogelijk dat je ergens kortsluiting maakt, mess niet met het inbouwen van de startmotor een andere plus of massa kabel ergens langs gehaald
ik zou morgen voor dat je spanning er weer op zet(de accu) even alles rustig na lopen wat je heb losgehaald, kijk de zekeringen na ook de hoofd zekering
zet daarna spanning op je Mini kijk rustig wat er gebeurd, als er niks gebeurd kan het zijn dat er een zekering uit ligt
gr. Manick
ik zou morgen voor dat je spanning er weer op zet(de accu) even alles rustig na lopen wat je heb losgehaald, kijk de zekeringen na ook de hoofd zekering
zet daarna spanning op je Mini kijk rustig wat er gebeurd, als er niks gebeurd kan het zijn dat er een zekering uit ligt
gr. Manick
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Accuklemmen zijn bij de operatie gewoon los geweest. Ze zijn er weer op gegaan nadat alles keurig netjes was gemonteerd.. daar kan het niet zitten..
Startmotor heeft ook maar 2 aansluitingen waar eigenlijks niets verkeerds mee kan gaan...
Startmotor heeft ook maar 2 aansluitingen waar eigenlijks niets verkeerds mee kan gaan...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors