Ja, dat idee heb ik ook altijd als ik mijn BBS-en er weer af haal en de winterset monteer . Maar eigenlijk rijdt de winterset gewoon beter doordat het allemaal wat kleiner is
Staat prima, maar ûh... ik wil niet vervelend zijn maar ik heb 's ergens gelezen dat daar waar sneeuwkettingen verplicht zijn, dat je daar geen 'sokken' zoals jij nu hebt mag gebruiken. Wat overigens best jammer is, want dit zou voor mij ook dé oplossing zijn. Inmiddels heb ik wel iemand gevonden die mijn ouden TRAK's gaat inruilen, dus ook ik kom wel naar boven in de sneeuw.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik neem wel kettingen mee,maar die passen toch niet Maar dan heb ik ze wel.
Ik rijd denk ik over Bregenz richting Sölden en dan hoef je niet over de bergpas en heel veel te klimmen,dus het zal allemaal wel los lopen.
Ik kan altijd ANWB nog bellen.
In Frankrijk zijn deze sokken wel voldoende.
Naar Sölden heb ik nog nooit kettingen nodig gehad, blijf wel altijd in het dal met de auto (laatste keer slaapplek bij Giggijoch gehad). Naar St. Ankton ben ik er wel een keer tegenaan gelopen, dat ik niet verder mocht zonder kettingen.
Wel vet, met de MINI op wintersport! Ik ga zelf niet dit voorjaar, maar einde jaar (als er sneeuw is) of begin 2017 staat het wel op de planning...