Fre's MCS Clubman: announcement
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is er eigenlijk niet meer van gekomen, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het ga doen. Moet elke dag de autostrade op... dan maakt het echt niet uit of die nu 160 of 200 pk heeft. Heb overigens ook niet erg veel dicipline om me in te houden, meer power lijkt me niet erg verstandig voor mij. Al zou het wel leuk zijn
. Dus wil neovo's tijd ook niet in beslag nemen als ik er toch niet wil voor gaan, al moeten we wel nog steeds es afspreken e
Eerst uitlaat en interieur afwerken. Ik kan de velgen die ik in men hoofd heb ook niet uit mijn hoofd halen, dus dat gaat ook voor, mss komt dat tunen later nog wel.
Ben er wel nog steeds van overtuigd dat die nokkenassen wel de "juiste" manier is om te gaan tunen...

Eerst uitlaat en interieur afwerken. Ik kan de velgen die ik in men hoofd heb ook niet uit mijn hoofd halen, dus dat gaat ook voor, mss komt dat tunen later nog wel.
Ben er wel nog steeds van overtuigd dat die nokkenassen wel de "juiste" manier is om te gaan tunen...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2
en tussen de coopers...
Sven schreef:maar niet tussen de Panda's, Picanto's, C3's en Polo Bluemotions....

en tussen de coopers...

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb nog maar weinig verloren eerlijk gezegd bij een sprintje, al is ie wel sterker in hernemingen...
Tegen een A5 3,0 ging het bij mij anders gelijk op, maat van me heeft een 320 d en die houdt me ook niet bij, al is het verschil nu ook niet zoooo groot. Leasebakken worden ook steeds dikker uitgerust, en we mogen niet vergeten dat de mortoren ook telkens meer pk krijgen. Een bmw 320 d heeft ook 163 pk...GeoBem007 schreef:Haha.. Herinner me nog goed eens naast een A6 te staan een van de eerste keer dat ik R56 Cooper S reed.
Bleek een 3.0tdi te zijn
Heb nog maar weinig verloren eerlijk gezegd bij een sprintje, al is ie wel sterker in hernemingen...
Onze sponsors