Clubhouse Clubman - Foto's.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik moet een nieuwe nrplaat aanvragen, maar tegenwoordig gaat dat snel. Is er veel verschil merkbaar tussen een gereduceerde en een full?jbcola schreef:software, was bij de mijne ook zo.
Geklonken in een dagje hoor, zelfs een uur.
Heb wel lang moeten wachten op mijn papieren maar ik had mijn oude nrplaat nog dus dat was geen probleem.

- Suz Clubman S
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik had ook autopapieren van een 175 pk, had ook een gereduceerde besteld, garage heeft de papieren gewoon terug gestuurd (met 175 pk) en heb andere gekregen met minder pk op!
En anders die 175 pk wissen met typ-exx eeh
Wablief? een nieuwe nr.plaat aanvragen? dat meen je toch niet!!!Clubhouse schreef:Ik moet een nieuwe nrplaat aanvragen, maar tegenwoordig gaat dat snel. Is er veel verschil merkbaar tussen een gereduceerde en een full?jbcola schreef:software, was bij de mijne ook zo.
Heb wel lang moeten wachten op mijn papieren maar ik had mijn oude nrplaat nog dus dat was geen probleem.
Ik had ook autopapieren van een 175 pk, had ook een gereduceerde besteld, garage heeft de papieren gewoon terug gestuurd (met 175 pk) en heb andere gekregen met minder pk op!

Join the Club, man
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht

Als troost.

Ik heb mijn nrplaat laten schrappen, daarmee!Suz Clubman S schreef:Wablief? een nieuwe nr.plaat aanvragen? dat meen je toch niet!!!Clubhouse schreef:Ik moet een nieuwe nrplaat aanvragen, maar tegenwoordig gaat dat snel. Is er veel verschil merkbaar tussen een gereduceerde en een full?jbcola schreef:software, was bij de mijne ook zo.

Als troost.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors