Mooie MINI heb je daar zeg.
En de juiste kleurencombi ook. Zeker met de zwarte velgen.
Viperstrepen zullen inderdaad goed staan, maar ook op je dak.
Worden het mat zwarte strepen dan?
MiniCat's Sparkling Silver Dooper; Game Over
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
!!!
Woeps mijn excussesMiniCat schreef:@All thanx...loop steeds als ik m zie met zo'n happy grijns, haha![]()
Nathalie, rot dat je problemen hebt zeg..vandaar dat je m dus ging halen ook. Hoop dat nu alles goed is!
Komt eraan indien t mag enne... ik = chickinim schreef: Een verlagingssetje en je hebt een hele dikke Mini dude ..
Veel plezier met je ride , groet Inim![]()
Grt Cath

- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Dooper vanochtend naar de dealer gebracht voor t motorgeluid (monteur zei dat het normaal was, tis de turbo) maar hij zou t even vergelijken met n andere D.
En...hij krijgt zijn racestrepen....
ben zoooo benieuwd hoe dat wordt....
Overigens lekkere 320D mee als leenauto, kunnen ze bij de VAG nog wat van leren
En...hij krijgt zijn racestrepen....

Overigens lekkere 320D mee als leenauto, kunnen ze bij de VAG nog wat van leren

- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Dankje Tristan, vind de kleur van de jouwe ook best aardig
En dan race je aan het einde van de dag hard door naar de BMW dealer...in stuiterbalmodus om te zien hoe Doop erbij staat .....
Staat ie daar nog exact zoals ik m achter gelaten heeft..niks aan gedaan
Weet ook niet waarom niet eigenlijk
Dus nu staat de 320D voor mijn deur en staat mijn Doopje eenzaam en alleen bij de dealer voor de deur.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar...

En dan race je aan het einde van de dag hard door naar de BMW dealer...in stuiterbalmodus om te zien hoe Doop erbij staat .....
Staat ie daar nog exact zoals ik m achter gelaten heeft..niks aan gedaan

Dus nu staat de 320D voor mijn deur en staat mijn Doopje eenzaam en alleen bij de dealer voor de deur.

Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar...
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag maar weer gebeld waar mijn Dooper bleef. Stickeren schijnt gedaan te zijn alleen staat hij nu in de werkplaats vanwege dat motorgeluid..
Blijkbaar toch niet een normaal geluid dan
Mss dat ie morgen klaar zou zijn. Ik hoop van wel, al is die 320D bepaald geen straf natuurlijk 
Blijkbaar toch niet een normaal geluid dan

- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
FF mijn topic afstoffen... en opleuken met foto van hoe ie nu is.. met dank aan MiniBeardie voor de prachtige
Zelf nog geen kans gehad eens fatsoenlijke foto's te maken

Al vrees ik dat ie nu momenteel eigenlijk zonder achetbumper ergens staat... bij schadeherstel om precies te zijn
Gelukkig maar minimale schade dus vrijdag ie is weer klaar. En dan zaterdag lekker verwennen in Breda zodat ie weer helemaal happy is
Nog 3 mods op het programma staan voorlopig:
- DE sticker natuurlijk, ligt klaar met dank aan Ossie
- S-grille, ligt ook klaar, met dank aan BRG, wacht nog op iemand met een Dremel om de lijst aan te passen..gaat niet goed als ik dat zelf doe
- Verlagen, gaat eind mei bij Beek gebeuren
Grt Cath

Al vrees ik dat ie nu momenteel eigenlijk zonder achetbumper ergens staat... bij schadeherstel om precies te zijn

Nog 3 mods op het programma staan voorlopig:
- DE sticker natuurlijk, ligt klaar met dank aan Ossie
- S-grille, ligt ook klaar, met dank aan BRG, wacht nog op iemand met een Dremel om de lijst aan te passen..gaat niet goed als ik dat zelf doe

- Verlagen, gaat eind mei bij Beek gebeuren
Grt Cath
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Sparkling Silver
Nice MINI!!!
Zo zaterdag maar ns in het echie!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Zo zaterdag maar ns in het echie!!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zet m wel vlakbij jullie PieWie hoekkie...kun je m lekker lang bewonderenPretty Cooper schreef:Sparkling Silver
![]()
![]()
![]()
Nice MINI!!!
Zo zaterdag maar ns in het echie!!![]()
gr, PC

Nope, moet nog bij de dealer langs, heb ook een klein roestplekje onder me achterklep dus hij moet toch. Maar eens kijken wat ze kunnen/ willen want ben niet echt tevreden over hun plakkwaliteitenMaVaEe schreef:Hebben ze de viperstripes op de motorkap ook al opnieuw geplakt of niet Cath?

- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Werd gistermiddag al gebeld door een erg vrolijk meisje van t schadeherstelbedrijf " dat er een heeeele mooie Mini klaar stond". Dus vanmorgen meteen weer opgehaald en hij is weer helemaal netjes
Dus om dat te vieren heeft ie een mooie sticker gekregen
Kortom, helemaal klaar ( en schoon) voor morgen!!!

Kortom, helemaal klaar ( en schoon) voor morgen!!!
Onze sponsors