op de (vuile) auto (voor de oplettende kijker; de alarmlichten stonden aan)
aansluitende project. Toch besloten vooralsnog geen complete aerokit te nemen (jonkers). Dit ivm kosten van het spuiten en de randen die dan weer met de speciale lak moeten worden gespoten om het zwarte kunststofrand idee te krijgen. Ook nog overwogen om de randen mee rood te laten spuiten...ik ben er nog niet uit. Dus het wordt een aero grill in de standaard bumper. De omlijsting rond de aerogrill worden ook rood.
Volgende week maar weer eens aan de dremel.
Misschien dat de koplamp ringen ook nog rood worden, zoeiets als op gregbem's r56.
keep you posted
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
4 dagen terug op www.ngkwholesale.com 2 setjes works bougies besteld (1 range kouder dan orgineel) Dus de NGK BKR7EQUP. Vandaag al binnen. 4 dagen vanuit de VS. Top
Bougies waren nog geen 8 dollar per stuk en 26 dollar verz kosten. In NL kosten ze 25 euro per stuk geloof ik.
Mooie deal. Misschien kunnnen ze ze bij Beek maandag er meteen inzetten tijdens de stage 2 tuning. Kan ik de andere set zelf in de andere MINI zetten
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Morgen om 10.00u bij Beek de afspraak voor de Stage 2 Tuning voor de cabrio. Kan ze weer meekomen met haar Pure Silvere zusje
camera gaat mee. Waarschijnlijk achteraf nog ff op de rollenbank (bij Beek )
Ze zitten erop. Driving lights overgenomen van Jimmysx, daarna gespoten met hammerite.
Nu is het nog wachten op de zwarte inzet stukken voor de mistlampen. Ook moet ik het rode gedeelte achter het onderste aero grilletje nog zwart maken. Ik denk met folie.