Een van mijn favoriete kleuren op dit moment (waarom ook niet voor hatchback en cabrio?)! Daar gaan de hondjes zeker in passen!
Heb er zelf ook nog naar gekeken, maar de schofthoogte van een RR is een stuk hoger dan van een Bearded Collie. Dat was samen met nog wat andere dingen de reden voor een 1er te gaan.
Veel plezier met jullie Clubman!
Aeropakketje helemaal niet nodig, monteer maar eens wat verlagingsveren en het is al een heel ander gezicht. GAAF!
Hoe zou 'ie zijn in geheel bruin? Iemand die ff mooi kan fotoshoppen?
@ MiniPoeper: Beardie is idd iets lager, maar het zijn er wel drie. Maar goed, met wat proppen moet dat gaan. Zo vaak zitten ze er niet alle drie in.
Aerokitje ging over de skirts voor de rode R50 en de bumpers voor Ossie. Die staan dus voorlopig even on hold.
En omlaag gaat ie zeker, maar voorlopig zit ik straks al een heel stuk lager als in mijn huidige 4x4.
@ Floris: we zien je wel verschijnen. Hopen hem woensdag te kunnen halen.
@ Che: Die van Jack is helemaal hetzelfde zoals die op mijn foto's. Maar zo krijg ik hem niet afgeleverd.
Er komen voor aflevering nog andere velgen onder. Een beetje verschil moet er wel zijn. En er zijn nog wat andere modjes onderweg uit Engeland.
@ Arjan: we zijn idd flink besmet, dat was al een tijdje. En ik wist niet meer wat aan Erna's MINI moest veranderen