R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Doen we dat op 15 mei??ducks schreef:Erg cool .. zal een mooi karretje worden! Wel even op de foodstrip komen showen!

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Dat is ook een manier om van je spaargeld af te komen
Nice ride hoor! Gelukkig heb je nog een goede inruilprijs gekregen maar ik denk toch dat je aardig wat bij moest leggen
Er moet nog wel een JCW aerokit op want dan is het pas echt een John Cooper Works (maakt de auto een stuk dikker).....
Alvast veel plezier ermee!
Gr.
M-iNdO

Nice ride hoor! Gelukkig heb je nog een goede inruilprijs gekregen maar ik denk toch dat je aardig wat bij moest leggen

Er moet nog wel een JCW aerokit op want dan is het pas echt een John Cooper Works (maakt de auto een stuk dikker).....
Alvast veel plezier ermee!
Gr.
M-iNdO
your non average MINI driver
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ iedereen: bedankt voor de felicitaties en leuke reacties
!
@ FON: Thanks ! I will go for the Alpine HiFi upgrade, allthough it does not include the rear speakers. I will replace these later on
@ M-iNdO: Aero kit gaat er zeker komen, maar eerst bijkomen van deze uitgave
!
@ ducks: natuurlijk kom ik hem showen op de foodstrip! Is die meet inderdaad weer op 15 mei?
@ jbcola: LaserBlue vind ik een van de mooiste kleuren en die ga ik ook zeker missen
! Ik heb er nog aan gedacht om weer een LB te nemen, maar om nu voor de 2e keer dezelfde kleur te nemen heb ik toch maar niet gedaan (is het net alsof je weer in dezelfde MINI rijdt
)

@ FON: Thanks ! I will go for the Alpine HiFi upgrade, allthough it does not include the rear speakers. I will replace these later on
@ M-iNdO: Aero kit gaat er zeker komen, maar eerst bijkomen van deze uitgave

@ ducks: natuurlijk kom ik hem showen op de foodstrip! Is die meet inderdaad weer op 15 mei?
@ jbcola: LaserBlue vind ik een van de mooiste kleuren en die ga ik ook zeker missen

Onze sponsors