Bij deze de eerste mods: BadSmini (Youri) heeft boot en bonnet stripes geplaatst, samen met Daveke Aerogrill gemonteerd en vervolgens nog Wipacs geplaatst. Heb even getwijfeld over de Wipacs, maar ben erg blij met de combinatie.
Van boven naar onder van stripes, naar grill en wipacs.
Typisch mini zo zeg maar, maar wel agressief genoeg en een hele verbetering ten opzichte van hoe die was denk ik:)
Thanks guys! Ben inderdaad erg tevreden met de dikke kont die die boot stripes creeëren Vooral de uitsparing voor het logo vind ik ook mooi. Zal binnenkort voor betere foto's zorgen!
@Berthil
onderste grill viel mee, is niet helemaal uitgedremeld, voornamelijk aan de zijkanten en steekt aan de onderkant dus iets meer uit de bumper. Is ook niet erg want daar zit de nummerplaat en de grill loopt scheef af. Hierdoor hoefde de grille niet te worden gelijmd, maar zit ie gewoon geklikt. Nu moet ik wel zeggen dat ik bijzonder goede hulp heb gehad hoor..
En weer een paar mods, Weliswaar een kleine week te laat, maar toch de winterbanden gemonteerd (zijn de oude van Inim) en moet zeggen dat dat 16 inch me erg meevalt. Verder nog een nieuwe dash,...gekozen voor -erg retro- (nep)hout..