Hanzie's JCW
- hanzie
- One wheel wonder
Bericht
Ja maargeloof het of niet de jouwe had ik nog niet echt gezien toen ik de mijne bestelde alleen 1keerzien rijden.
wannes schreef:ik denk dat het voorbeeld vooral ergens anders moet worden gezochthanzie schreef:@sven
Ja op die van de Greg ben ik zowa verliefd geworden in silverstone toen ik hem zag .
Dus zou best wel eens kunnen dat hij er wat van weg heeft![]()
Greetz, Hanzie![]()
Merel van bij Vanavondt had het voorbeeld in haar pc steken ....
Ja maargeloof het of niet de jouwe had ik nog niet echt gezien toen ik de mijne bestelde alleen 1keerzien rijden.
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
is ook maar een graptjen hé maat...
Ik heb de mijne ook maar gewoon compleet uit het boekje gepikt...
en aangezien hij mijn vorige works moest vervangen ....moest hij van alles voorzien zijn wat ik daar ook al op had..en liefst meer
de enige teleurstelling was het feit dat het zo lang moest duren om hem compleet te krijgen....ik bestelde hem 6 maanden op voorhand om er zeker van te zijn dat ik één van de eerste zou hebben .....en dan heeft het na de levering nog bijna 4 maanden blijven aanslepen voor hij af was...
Ik heb de mijne ook maar gewoon compleet uit het boekje gepikt...

en aangezien hij mijn vorige works moest vervangen ....moest hij van alles voorzien zijn wat ik daar ook al op had..en liefst meer

de enige teleurstelling was het feit dat het zo lang moest duren om hem compleet te krijgen....ik bestelde hem 6 maanden op voorhand om er zeker van te zijn dat ik één van de eerste zou hebben .....en dan heeft het na de levering nog bijna 4 maanden blijven aanslepen voor hij af was...
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors