marss
ik wil alleen de ringen om de tellers/speakers in de deur en bekerhouders/versnellingspookmaus105 schreef:niet de chrome door scoops kopen mandaar kraak je die bak alleen maar mee af
voor de rest super auto.kon hem natuurlijk al maar toch.ik vind hoe hij nu is echt super dik!!niks meer aan doen wat de buitenkant betreft,maar ja dat is een kwestie van smaak
x2maus105 schreef:niet de chrome door scoops kopen mandaar kraak je die bak alleen maar mee af
voor de rest super auto.kon hem natuurlijk al maar toch.ik vind hoe hij nu is echt super dik!!niks meer aan doen wat de buitenkant betreft,maar ja dat is een kwestie van smaak
Hij heeft de zwarte Orciari air intakes van Che overgekocht.Fred schreef:x2maus105 schreef:niet de chrome door scoops kopen mandaar kraak je die bak alleen maar mee af
congratz met je nieuwe kar man, altijd al fan geweest van deze one! Orciari scoops zouden wel dik staan![]()
dikke foto weer berry
Onze sponsors