Mooi kleurtje en uitvoering de Parklane.
Was jouw 1er geen 116i? Dat zijn idd geen echte fijne auto's om mee te rijden. Het begint pas fijn te worden vanaf 118i.
Ik heb nu een gefacelifte 118i en die rijdt nóg fijner dan de pre-facelift 118i.
Sjors 2de Project: THE END
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Dat is natuurlijk wel de bedoeling, ideeen genoeg dus dat komt vast wel goed. C UBlont-007 schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah cool, en als tie net zo cool word als je PW dan zeg ik: kom maar door!
De 116i was best een fijne auto, idd niet heel spannend qua vermogen maar ik vind dat autorijden emotie is, en dan is MINI toch de beste optieMini Poeper schreef:Mooi kleurtje en uitvoering de Parklane.
Was jouw 1er geen 116i? Dat zijn idd geen echte fijne auto's om mee te rijden. Het begint pas fijn te worden vanaf 118i.
Ik heb nu een gefacelifte 118i en die rijdt nóg fijner dan de pre-facelift 118i.

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Maar de auto komt iig bij Ekris vandaan...
Ik weet niet wie meneer breda isjessescps schreef:Gefeliciteerd mooie mini
Bij meneer breda vandaan zie ik![]()
de mijne heb ik daar ook vandaan
en ben zeer tevreden![]()
gr jesse

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
De sneeuw is weg en het zout is van de weg gespoeld.... en dus begint het te kriebelen.
- De Cooper S voorbumper is naar de spuiter
- JCW uitlaat is besteld
- Eibach setje gaat er binnen 2 weken onder
Snel de 18inch er weer onder en klaar voor de lente
- De Cooper S voorbumper is naar de spuiter
- JCW uitlaat is besteld
- Eibach setje gaat er binnen 2 weken onder
Snel de 18inch er weer onder en klaar voor de lente

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Vorige week de 18 inch er weer onder gezet en een Cooper S bumper gemonteerd. Vandaag de Eibach veren gemonteerd, de auto gewassen en meteen maar wat foto's gemaakt:

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Nope, heb deze vorig jaar gewoon nieuw aangeschaft. Dit zijn Evolution S038 en die van Getzz zijn van ASA.JunkyXL schreef:zijn dat getzz zn velgen? staat dik!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors