Jessy's cooper S
- Jessy
- Leerling Mini lid
Bericht
Gisterenmiddag om half 3 reed ik heel fier met mijn mini weg bij de garage...
Heb er natuurlijk al verschillende km's mee gemaakt, bij vrienden gaan showen enzo
En ik ben echt verliefd op mijn beestje...
Mijn mini stond mij in volle glorie op te wachten in de toonzaal...

Met nog heel weinig km's op de teller. Maar daar zal wel vlug verandering in komen

Klaar om weg te rijden bij de garage

Jammer genoeg heeft hij al snel kennis mogen maken met het slechte belgische weer. Vanmorgen stond hij er zo bij toen ik thuis wou vertrekken...

Donderdag heb ik mijn vrije dag en dan kan ik mijn meguiars poetsproducten bovenhalen en hem al eens goed vertroetelen
Heb er natuurlijk al verschillende km's mee gemaakt, bij vrienden gaan showen enzo

Mijn mini stond mij in volle glorie op te wachten in de toonzaal...

Met nog heel weinig km's op de teller. Maar daar zal wel vlug verandering in komen

Klaar om weg te rijden bij de garage

Jammer genoeg heeft hij al snel kennis mogen maken met het slechte belgische weer. Vanmorgen stond hij er zo bij toen ik thuis wou vertrekken...

Donderdag heb ik mijn vrije dag en dan kan ik mijn meguiars poetsproducten bovenhalen en hem al eens goed vertroetelen

- Jessy
- Leerling Mini lid
Bericht
Er staat het logo van 50jaar mini op... Maar die badge wordt nog weggehaald. Dacht het even snel er af te kunnen draaien maar blijkbaar moet de hele bumper gedemonteerd worden hiervoor.Shag schreef:Hele mooie mini! Hoop dat je er lang plezier aan zult beleven.
Mag ik vragen wat er op je badge staat?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maar als ie er toch afmoet, gewoon ff je grill losklikken en schroefjes losdraaien...bumper hoeft er niet af hoor
Badgehouder staat coolJessy schreef:Er staat het logo van 50jaar mini op... Maar die badge wordt nog weggehaald. Dacht het even snel er af te kunnen draaien maar blijkbaar moet de hele bumper gedemonteerd worden hiervoor.Shag schreef:Hele mooie mini! Hoop dat je er lang plezier aan zult beleven.
Mag ik vragen wat er op je badge staat?

Maar als ie er toch afmoet, gewoon ff je grill losklikken en schroefjes losdraaien...bumper hoeft er niet af hoor

Onze sponsors