Het ziet inderdaad geler dan de Downtubes en de rest, maar de foto's maken het erger dan het lijkt vind ik zelf, ik stoor me er niet zo aan, en laat het lekker zo denk ik.
Je had het nog over een interface voor de HK-radio.. want die heeft toch wat moeite met gekopieerde CD's merk ik..
Snel aan vervanging toe!
Ik weet wel dat ik bij mijn autoradio zo'n connector heb gekregen om de specifieke radiokabels om te vormen richting de aftermarket kabels, maar is die enabler dan zo anders?
Is die hier in nederland ook ergens verkrijgbaar, ik vind die site zulke absurde verzendkosten hebben
Vandaag de Mini maar eens helemaal met klei behandeld.. want mijn God, wat zag die lak eruit.. Nu is ie weer zacht als een baby, en zijn ook die lelijke letters op het dak verdwenen! Hoogstwaarschijnlijk vrijdag RDW, dan kan ik de rest van de vrijdag weer verder gaan met Modden!
Tja, een tijdje terug kwamen de plannen al naar boven in mn verkoop-topic.. Het is ook heerlijk om er nu eindelijk mee bezig te zijn!
Wieltjes blinken weer lekker, en ik kan niet wachten om hem 3 cm lager te leggen, de spacers erop en dan tot slot die sloffen er onder te schroeven!