@Geo: Mooie foto, alleen het kleur van de stoelen is niet mijn ding
@Minibeardie XL: klopt dat het we de mini aan de andere kant van het land hebben gekocht, maar de kleur is zo gaaf en de prijs was zo goed dat we die gok hebben genomen. Nou ja gok, het is een mini, komt bij de mini-dealer vandaan en heeft 2 jaar garantie
Tot meetz
Ohw de eerste aanpassing zal de vervanging van de grote antenne zijn. Het lijkt wel een afstandsbestuurbare auto.
Gefeliciteerd met je nieuwe citroentje... euh... Mini... Ziet er goed uit hoor. Mooie auto.
Ik heb zelf een heel kleine Alta-antenne, doet het goed. Er is nog wel eens een aantal mensen die zo'n antenne te koop heeft; misschien handig om bij een ander topic een oproep te plaatsen. Een ander idee is, is om even bij de Peugeotdealer langs te gaan. Die hebben ook kleine antennes en die schijnen ook op een Mini te passen.
Groetjes van Sicco uit Amsterdam.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Afgelopen zaterdag hebben we eindelijk onze mini Cabrio uit Maastricht opgehaald.
Dat zou al eerder plaats vinden, maar op de laatste dag van onze vakantie in Spanje heb ik mijn voet gebroken
Nu zit ik de komende weken nog in het gips en moest een vriend mee de auto ophalen. Hij heeft het hele stuk gereden (met de kap open, natuurlijk). Wat een auto!!! jammer dat ik er nu alleen maar naast mag zitten en naar kan kijken
@Ian... tja, balen van je voet en dat je je moet laten rijden. Bedenk wel één ding. Je rijdt nu met het mooie weer in een superkarretje en dat karretje is toevallig wel helemaal van jou!!!!
ff door de zure appel heen bijten. Wel de tijd nemen om je voet goed te laten genezen, niet al te veel nagelbijten en je krijgt een prachtzomer.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Mooie Mini, perfecte keuze. Ook die kleur is gaaf alhowel wij uiteindelijk voor Dark Silver hebben gekozen. Nu nog aanmelden voor onze Tukkertocht op 19 september, dan hebben we een hoop mini's bij elkaar waaronder een paar cabbies.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57