Ian en Froukje - Zwarte Grill P5

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 21:55

Da's een mooie cabrio.

Op de foto van Geo is-tie helemaal dik 8)

Sterkte met wachten en veel plezier ermee :rijden

Wel een eind uit de buurt gekocht.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

27 mei 2010, 22:06

Coole cabbie!!!

Geniet!!! :zon:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2010, 01:57

gaaaaaaaaaave cabbie, lekker kleurtje ook! :icon_top:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ian
Be Mini
Be Mini

30 mei 2010, 12:11

Bedankt voor de mooie reacties!

@Geo: Mooie foto, alleen het kleur van de stoelen is niet mijn ding :wink:
@Minibeardie XL: klopt dat het we de mini aan de andere kant van het land hebben gekocht, maar de kleur is zo gaaf en de prijs was zo goed dat we die gok hebben genomen. Nou ja gok, het is een mini, komt bij de mini-dealer vandaan en heeft 2 jaar garantie :mrgreen:

Tot meetz

Ohw de eerste aanpassing zal de vervanging van de grote antenne zijn. Het lijkt wel een afstandsbestuurbare auto.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 mei 2010, 13:54

Gefeliciteerd met je nieuwe citroentje... euh... Mini... Ziet er goed uit hoor. Mooie auto.

Ik heb zelf een heel kleine Alta-antenne, doet het goed. Er is nog wel eens een aantal mensen die zo'n antenne te koop heeft; misschien handig om bij een ander topic een oproep te plaatsen. Een ander idee is, is om even bij de Peugeotdealer langs te gaan. Die hebben ook kleine antennes en die schijnen ook op een Mini te passen.

Groetjes van Sicco uit Amsterdam.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2010, 15:47

Echt gaaf, die nieuwe aanwinst van jullie :icon_top:! Lekker kleurtje, strakke velgen, cabrio en natuurlijk 175 pk: genoeg ingredriënten voor een lekkere zomer :rijden :zon
Afbeelding
Ian
Be Mini
Be Mini

28 jun 2010, 11:37

Afgelopen zaterdag hebben we eindelijk onze mini Cabrio uit Maastricht opgehaald.

Afbeelding

Dat zou al eerder plaats vinden, maar op de laatste dag van onze vakantie in Spanje heb ik mijn voet gebroken :cry:
Nu zit ik de komende weken nog in het gips en moest een vriend mee de auto ophalen. Hij heeft het hele stuk gereden (met de kap open, natuurlijk). Wat een auto!!! jammer dat ik er nu alleen maar naast mag zitten en naar kan kijken :cry: :cry:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2010, 12:16

jaaaah gefeliciteerd !!! :D
dikke Cabrio!

Wel nasty dat je net nu je voet breekt, had je dat niet een paar weken eerder/later kunnen doen?! :s

:mrgreen:
Skip
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 jun 2010, 12:32

Ian schreef: Wat een auto!!! jammer dat ik er nu alleen maar naast mag zitten en naar kan kijken :cry: :cry:
Ik had ook maar al te graag tijd voor je vrij gemaakt ! Gave kleur ! 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2010, 12:57

Gaaf, ziet er super uit 8)! Wel flink balen van je voet, net op dit moment :|. Sterkte!
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2010, 16:28

netjes hoor :)

echt zuur van je voet... sterkte ermee ;)

veel plezier met de mini, als je er weer mee mag rijden :P
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

28 jun 2010, 17:27

@Ian... tja, balen van je voet en dat je je moet laten rijden. Bedenk wel één ding. Je rijdt nu met het mooie weer in een superkarretje en dat karretje is toevallig wel helemaal van jou!!!!

ff door de zure appel heen bijten. Wel de tijd nemen om je voet goed te laten genezen, niet al te veel nagelbijten en je krijgt een prachtzomer.

Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jun 2010, 18:23

feliciteerd met jullie mooie cabbie veel rijplezier met deze mooie dagen op komst.. daarna natuurlijk ook :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2010, 19:59

Mooie Mini, perfecte keuze. Ook die kleur is gaaf alhowel wij uiteindelijk voor Dark Silver hebben gekozen. Nu nog aanmelden voor onze Tukkertocht op 19 september, dan hebben we een hoop mini's bij elkaar waaronder een paar cabbies. :lol:
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

28 jun 2010, 21:33

It's all in the detail!!!!!!!!

Ik ben helemaal gek op je bekleding. Zo gaaf alle puntjes op de I met deze YelloW!!!!

Was afgelopen met deze bjoeties op stap.... Volgende keer gaan jullie gezellig mee. Cabbie meet :wink:

Afbeelding

Heel veel plezier en dat je maar snel zelf mag rijden!!! :wink: :dansen :zon

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Show your ride”