Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 18:24

thomas.beckers schreef:Dacht ik wel :) dat is de zaak van mijn vader, ik heb er al mee gereden. Zalige bak, power genoeg!

Ik moest kiezen tussen die of een nieuwe standaard S.

Toch maar voor een standaard gekozen aangezien ik nog wat andere opties wou. Wel zo goed als net dezelfde als de jouwe :D

Veel plezier ermee, van waar ben je dan?
Ahzo leuk om weten :D Ik ben zelf van Tienen! Volgende week maandag komt hij terug bij jullie binnen( Probleem met de ruit en kap die word vervangen)
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 18:24

mushrop schreef:Mooie bak Jonas!

Welke tuning heb je precies?
Ik dacht dat deze gechipt was bij beek door de vorige eigenaar!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 18:26

froobje schreef:

dan kun je die blow-of valve gelijk in de prullenbak gooien, wat dat gaat niet samen met de Beek software :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 18:27

mushrop schreef:
froobje schreef:

dan kun je die blow-of valve gelijk in de prullenbak gooien, wat dat gaat niet samen met de Beek software :wink:
Meen je dat? Das flut*, had hem al bestelt bij Speedy :(
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 18:35

Hmm, hij verkoopt 'm omdat 'ie bij hem dus niet werkt in combi met de Beek-software. Ik heb hetzelfde met m'n Clubman S, maar mn JCW accepteert 'm wel. Maar die is technisch ook anders.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 jun 2010, 18:40

hij is al verstuurd ! sommige hebben geen foutmelding ;) Olaf heeft geen foutmelding volgens mij en er zijn er nog een paar .had eigenlijk gedacht dat die ppe getuned was want dan werkt het zeker .
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 18:42

Ja ik kan enkel maar proberen en anders zal ik er iemand anders wel gelukkig mee kunnen maken zeker :D
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 jun 2010, 18:54

Het is zo'n vet geluid (heb hem er gisteren nog ff opgehad :mrgreen: ) maar met flink doortrekken gaat die in de noodloop :evil:
idd ff proberen want voor hetzelfde geld heb jij nergens last van :wink:
En anders verkoop je hem weer door :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 19:01

Olaf heeft geen Beek software :wink: ....had jij mij vanmorgen gebeld Daiel, ofniet?

Afbeelding
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 19:07

speedy schreef:Het is zo'n vet geluid (heb hem er gisteren nog ff opgehad :mrgreen: ) maar met flink doortrekken gaat die in de noodloop :evil:
idd ff proberen want voor hetzelfde geld heb jij nergens last van :wink:
En anders verkoop je hem weer door :lol:
Noodloop? Wat gebeurt er dan? Als hij niet werkt kan ik hem gwn weer afhalen zonder gevolgen?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 jun 2010, 19:25

als het niet werkt haal je hem er zo weer af zonder gevolgen ;)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

21 jun 2010, 19:42

je hebt gewoon ff niet meer het volle vermogen en dat geeft de boardcomputer ook aan .
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 19:47

speedy schreef:je hebt gewoon ff niet meer het volle vermogen en dat geeft de boardcomputer ook aan .
Ok ondertussen heb ik bevestiging dat hij gechipt is bij beek. Jammer dat het hoogstwaarschijnlijk niet zal werken :(
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2010, 19:55

Even een vraagje? Zijn deze lichtjes origineel of heeft de vorige eigenaar dit geplaatst? (Aan de gordel, deurklinken en armsteunen)
Ik kan ze zo'n 5 verschillende kleuren geven dmv een knopje!

Foto's:
Afbeelding

ander kleurtje:
Afbeelding

Deurpaneel:
Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 19:58

Je interieurverlichting boven je zetels in het midden lijkt me een LED-ombouw. Dat zijn normaal gewone lampjes en geven dus eerder geel licht.

De rest is deel van het verlichtingspakket van MINI ;)

Terug naar “Show your ride”