Wimvs R53 S JCW , Zal ik volledig JanSpeed gaan!?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, veel scheelt het niet. Je kan nog luister naar wat filmpjes van de blauwe van Daaf, die maakt echt een pak herrie. De mijne ken je geloof ik, die maakt al best wat geluid. De spruit van Beek is wel een 4-2-1, wat betekent dat die meer is voor het middengebied qua PK's en de Milltek een 4-1, meer voor de hoge toerengebied PK's. Het ontloopt elkaar echter zo weinig dat je hier alleen echt iets van merkt op het circuit als frequent racer, maar verder, gewoon lekker voor die Milltek gaan. Meerdere forumleden zullen je dit bevestigen, is een gewild spruitstukje hier
- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
ja dat is zo voor het verschil aan geld kan je weer een hoop andere leuke dingen doen
als het nou echt een wereld van verschil kwa prestaties was zou het nog serieus overwegen waard zijn maar als dat ook al meevalt is de keus denk snel gemaakt
me broertje heeft ook de milltek spruit (wel met een milltek cat back) maar ik wil mijn JCW houden (misschien een tussenstuk zonder demper
)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mynes, Janspeed, RMW, Megan, Alta, Turner en nog een hele hoop kleinere merken. Janspeed is wel een interessante optie als je hem uit Engeland haalt
Maar zelf zou ik wel voor een cat gaan, dan kun je nl je middendemper vsn je JCW weghalen, een volledig rechte buis zou ik persoonlijk niet doen. Dan wordt je namelijk akelig gek van de herrie.
Staat wel een mooi filmpje op youtube van een Mynes spruit met Milltek op een BRG cabrio, en met een Alta Sportone op een CR. Zet ze hier nog wel effe bij;
Beiden hebben dus GEEN cat en wel een middendemper
Maar zelf zou ik wel voor een cat gaan, dan kun je nl je middendemper vsn je JCW weghalen, een volledig rechte buis zou ik persoonlijk niet doen. Dan wordt je namelijk akelig gek van de herrie.
Staat wel een mooi filmpje op youtube van een Mynes spruit met Milltek op een BRG cabrio, en met een Alta Sportone op een CR. Zet ze hier nog wel effe bij;
Beiden hebben dus GEEN cat en wel een middendemper
Onze sponsors