Dat je er straks idd niets meer van zal zien!
ja, mindset van de politie zal wel zijn dat hij beter eerst nog 5 andere auto's kan kraken zodat het de moeite loont om achter het bureau vandaan te komen, de regen in te gaan en de dader aan de houden...jerogre schreef:Er hebben zich 2 getuigen gemeld die de dader hebben zien lopen. We weten wie het is, maar de politie heeft tot dusver nog niks gedaan. Ik heb nog niks gehoord iig. Morgen word ik sowieso gebeld door de politie. Keep you posted
haha ja, ik zal het ff vragen aan de pliezie, of we het zelf mogen regelen. Maar dan had ik me radio allang al terug gehad.GreyCooperS schreef:Als de politie niets wil doen (er zijn vast nog wel een hoop fiets- en oversteek criminelen op te pakken en zo) zijn er vast wel wat clubleden, inclusief ikzelf uiteraard, die een Rondje Den Helder willen komen doen
jerogre schreef:haha ja, ik zal het ff vragen aan de pliezie, of we het zelf mogen regelen. Maar dan had ik me radio allang al terug gehad.GreyCooperS schreef:Als de politie niets wil doen (er zijn vast nog wel een hoop fiets- en oversteek criminelen op te pakken en zo) zijn er vast wel wat clubleden, inclusief ikzelf uiteraard, die een Rondje Den Helder willen komen doenPolitie is zo traag als dikke strond hier in de noordkop Nederland
Er zijn landen waar ze hamertje tik met de vingertjes spelen na zo'n incident....ik heb nog wel een hamertje achterin liggenjerogre schreef: hij heeft inmiddels al zoveel tijd gehad om dat ding te verkopen, hoogstwaarschijnlijk ligt ie daar niet meer.
Onze sponsors