Slachtoffer van diefstal :(. UPDATE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

25 jul 2010, 20:45

Bah! en wat een rotzooi heb je van al dat glas. :evil:
Dat je er straks idd niets meer van zal zien!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
jerogre
One wheel wonder
One wheel wonder

25 jul 2010, 22:40

Er hebben zich 2 getuigen gemeld die de dader hebben zien lopen. We weten wie het is, maar de politie heeft tot dusver nog niks gedaan. Ik heb nog niks gehoord iig. Morgen word ik sowieso gebeld door de politie. Keep you posted
Geluk is gelul met een k
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jul 2010, 22:50

succes! ik hoop dat ze die malloot pakken.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jul 2010, 22:52

Ragnar schreef:succes! ik hoop dat ze die malloot pakken.
x2
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 01:07

jerogre schreef:Er hebben zich 2 getuigen gemeld die de dader hebben zien lopen. We weten wie het is, maar de politie heeft tot dusver nog niks gedaan. Ik heb nog niks gehoord iig. Morgen word ik sowieso gebeld door de politie. Keep you posted
ja, mindset van de politie zal wel zijn dat hij beter eerst nog 5 andere auto's kan kraken zodat het de moeite loont om achter het bureau vandaan te komen, de regen in te gaan en de dader aan de houden... :s
GreyCooperS
Forum Junky

26 jul 2010, 08:48

Als de politie niets wil doen (er zijn vast nog wel een hoop fiets- en oversteek criminelen op te pakken en zo) zijn er vast wel wat clubleden, inclusief ikzelf uiteraard, die een Rondje Den Helder willen komen doen :mad:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
jerogre
One wheel wonder
One wheel wonder

26 jul 2010, 10:12

GreyCooperS schreef:Als de politie niets wil doen (er zijn vast nog wel een hoop fiets- en oversteek criminelen op te pakken en zo) zijn er vast wel wat clubleden, inclusief ikzelf uiteraard, die een Rondje Den Helder willen komen doen :mad:
haha ja, ik zal het ff vragen aan de pliezie, of we het zelf mogen regelen. Maar dan had ik me radio allang al terug gehad. :lol: Politie is zo traag als dikke strond hier in de noordkop.
Geluk is gelul met een k
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jul 2010, 10:14

ongeloofelijk :evil: altijd hetzelfde verhaal ! succes ermee :wink:
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 16:33

ff met een paar mensen de radio weer ophalen?
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 16:35

jerogre schreef:
GreyCooperS schreef:Als de politie niets wil doen (er zijn vast nog wel een hoop fiets- en oversteek criminelen op te pakken en zo) zijn er vast wel wat clubleden, inclusief ikzelf uiteraard, die een Rondje Den Helder willen komen doen :mad:
haha ja, ik zal het ff vragen aan de pliezie, of we het zelf mogen regelen. Maar dan had ik me radio allang al terug gehad. :lol: Politie is zo traag als dikke strond hier in de noordkop Nederland

Klein detail :mrgreen:

Maar heb je ook adresgegevens van de dader? Zoja ben ik best bereid mee te gaan om je radio terug te halen
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 16:36

niet alleen bij jou is de politie zo traag. Ze komen tegenwoordig alleen nog maar de straat op voor laser en flitscontroles, maar als ze "enge" boeven moeten vangen hebben ze ineens geen tijd meer. Prutsers zijn het.

Mss binnenkort even een meeting in Den Helder, rijden we gelijk bij die klapsigaar langs om de radio weer op te halen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jerogre
One wheel wonder
One wheel wonder

26 jul 2010, 17:03

Ik was eindelijk weer een beetje bij gekomen van dit weekend en vooral van dat amateuristische gedoe van de politie. Moest vandaag nog ff langs het bureau omdat er een foutje in het proces verbaal stond.

Onderweg naar het bureau werd ik alweer helemaal kwaad, want er stonden 2 politie agenten een boete uit te delen aan iemand die gewoon lekker aan het vissen was bij een vijvertje.
Ga gvd eens boeven vangen. Me broek zakte er weer vanaf.

@shag: Ik heb idd de adres gegevens, maarjah hij heeft inmiddels al zoveel tijd gehad om dat ding te verkopen, hoogstwaarschijnlijk ligt ie daar niet meer.
Geluk is gelul met een k
GreyCooperS
Forum Junky

26 jul 2010, 17:05

jerogre schreef: hij heeft inmiddels al zoveel tijd gehad om dat ding te verkopen, hoogstwaarschijnlijk ligt ie daar niet meer.
Er zijn landen waar ze hamertje tik met de vingertjes spelen na zo'n incident....ik heb nog wel een hamertje achterin liggen :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2010, 17:12

heel herkenbaar van dat die zogenaamde politiepoppetjes die bekeuringen uitdelen aan burgers, terwijl jij net van het bureau komt en te horen krijgt dat er waarschijnlijk niks gaat gebeuren omdat ze "geen tijd" hebben. Zelf dus ook meegemaakt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

27 jul 2010, 11:01

Wat een stelletjes etterbakken zeg! :evil:

Sterkte met de afhandeling. Tijd voor een NewMINIclub autoradiohaalterugclubje? >)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”