Wint his story ------------> The story continues
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veren zijn trouwens van APEX.
Ja klopt, achter is al getint, ik wil die voorste ramen net zo donker hebben als jij ze hebt. Is dat 30% Maaij?Maaij schreef:Hoi Rob
Je hebt de smaak goed te pakken. Erg mooie MINI hebt je. Uitlaat, aerokit, velgen zijn echten natuurlijk je haaienvin
Getint glas zal ook erg goed staan. Achter is al getint zo te zien?
Keep on modding.
Veren zijn trouwens van APEX.
Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Iets lichter. Mijn voorramen zijn 35%. Komt goed overeen met de achterruiten.Wint schreef:Ja klopt, achter is al getint, ik wil die voorste ramen net zo donker hebben als jij ze hebt. Is dat 30% Maaij?Maaij schreef:Hoi Rob
Je hebt de smaak goed te pakken. Erg mooie MINI hebt je. Uitlaat, aerokit, velgen zijn echten natuurlijk je haaienvin
Getint glas zal ook erg goed staan. Achter is al getint zo te zien?
Keep on modding.
Veren zijn trouwens van Apex.
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Haha ik snap nu dat je een déjà vu krijgt als je mijn MINI ziet!
Hee over die getinte ramen, tot hoever mag het op de voorramen?
Hee over die getinte ramen, tot hoever mag het op de voorramen?
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stickerland schreef:Wat te doen?
Op dit moment kunnen we alleen adviseren dat de ramen achter de voorste draairamen (voorbij de B-stijl) zonder problemen getint kunnen worden.
Ervoor willen we uiteraard ook voor je tinten, maar dat is uiteraard (net zoals alle andere werkzaamheden van Stickerland) voor eigen risico.
Wij zouden het wel verstandig vinden dat je de voorruit dan heel erg licht laat tinten en de voorste draairamen ook met een lichte tint.
Idd, toeval bestaat niet!!!Wint schreef:LUV2XLR8 schreef: Hij klinkt ook zo lekker bruut onder dat bruggetje bij Carnisse-Vest!!!![]()
![]()
Ja indd, dat bruggetje is er echt voor gemaakt he?
Als ik je tegenkom is het ook altijd daar!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.