Mini
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
even een update.
De laatste wijziging aan mij Mini.
Momenteel staat de Mini op zijn winterbanden.
Ook heb ik de oranje zij knipperlichten vervangen voor witte kapjes (wat een verschil is dat ). Ook heb ik van Adriaan een chrome achterklepstrip gekocht. Deze is ook al inmiddels gemonteerd.
Tijdens de oktoberfest in Velp heb ik de volgende spullen bestel.
- Korte radio antenne
- Aero Grill
- Sierstukje voor de uitlaat
- Nieuwe matten set.
Deze spullen ga ik morgen ophalen. En als tijd ga ik morgen meteen aan de gang om de spullen te monteren op mijn Mini.
En ik twijfel iedere dag welke kleur ik het dak wil hebben. Zwart of Wit.
De laatste wijziging aan mij Mini.
Momenteel staat de Mini op zijn winterbanden.
Ook heb ik de oranje zij knipperlichten vervangen voor witte kapjes (wat een verschil is dat ). Ook heb ik van Adriaan een chrome achterklepstrip gekocht. Deze is ook al inmiddels gemonteerd.
Tijdens de oktoberfest in Velp heb ik de volgende spullen bestel.
- Korte radio antenne
- Aero Grill
- Sierstukje voor de uitlaat
- Nieuwe matten set.
Deze spullen ga ik morgen ophalen. En als tijd ga ik morgen meteen aan de gang om de spullen te monteren op mijn Mini.
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke mods , veel plezier met monteren ..
En we verwachten natuurlijk foto's als je klaar bent !!
Alles de zelfde kleur staat zoooo gaaf

Je vergeet Indi Blue ,,, laat dat dak nou zo en geef dat geld aan andere mods uit ..heggeschaar schreef:

- speedy
- NMC Legend
Bericht
x2 vind het nu de mooiste combi
Blue Chaser schreef:Leuke mods , veel plezier met monteren ..
Je vergeet Indi Blue ,,, laat dat dak nou zo en geef dat geld aan andere mods uit ..heggeschaar schreef:
x2 vind het nu de mooiste combi

- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
De bovenste grill zit er op. Morgen ga ik de onderste grill er op zetten. Zal meteen dan een foto maken.
Ja dat was ook nog een optie gewoon blauw laten met misschien zwarte strepen
.
Nu opzoek naar een Cooper S spoiler. Iemand nog een over ?
Ja dat was ook nog een optie gewoon blauw laten met misschien zwarte strepen

Nu opzoek naar een Cooper S spoiler. Iemand nog een over ?
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Hierbij dan toch de foto's. Morgen ga ik proberen het onderste gedeelte te monteren. Ik heb al een Dremel.

Wat mij alleen een beetje tegen staat is dat de uitlaat zo laag hangt (vergeleken bij het gat in de bumper). Is hier een oplossing voor ?

Wat mij alleen een beetje tegen staat is dat de uitlaat zo laag hangt (vergeleken bij het gat in de bumper). Is hier een oplossing voor ?

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat goed!!
Zoals gezegd, voor de bovenste heb je geen dremel nodig ... dat heb je als het goed is gemerkt... toch? De onderste is volgens mij ook een kwestie van de oude eruit drukken en de nieuwe er indrukken ..... besef me nu dat ik die nooit heb gewisseld, omdat er dan meteen een andere voorbumper opging
Voor de uitlaat, controleer of rubber nog goed zijn. Misschien de ophanghaak aanpassen? succes!
marss
Zoals gezegd, voor de bovenste heb je geen dremel nodig ... dat heb je als het goed is gemerkt... toch? De onderste is volgens mij ook een kwestie van de oude eruit drukken en de nieuwe er indrukken ..... besef me nu dat ik die nooit heb gewisseld, omdat er dan meteen een andere voorbumper opging

Voor de uitlaat, controleer of rubber nog goed zijn. Misschien de ophanghaak aanpassen? succes!
marss
- heggeschaar
- Nieuwsgierig
Bericht
Morgen ben ik toch druk aan het klussen dan zal ik meteen eens kijken naar de uitlaat.
Volgens mij moet ik deze stappen uit voeren http://www.r53.nl/zoekfoto.php?from=15291534 .
Volgens mij moet ik deze stappen uit voeren http://www.r53.nl/zoekfoto.php?from=15291534 .
Onze sponsors