Alle jong! Dat is toch plezant zo lekker vuil! En dan een goed badje nemen en er weer blinkend uitkomen! HeerlijkPepperWhite schreef:
zo vies
Welkom en veel plezier hier op t forum

Dankje!

Alle jong! Dat is toch plezant zo lekker vuil! En dan een goed badje nemen en er weer blinkend uitkomen! HeerlijkPepperWhite schreef:
zo vies
Welkom en veel plezier hier op t forum
Van raket naar bom... HmmmFred schreef:Welkom hier, mooie mini. Andere velgen en verlaging en tis een bom
Echt? Wist ik niet van die JCW schroefkit.. Thx voor advies;-) Hmm jah:D Eigenlijk is men doel om hier niet te veel geld aan uit te geven en nadat ik 2 jaar werk ofzo zou ik graag een nieuwe kopen die "wat meer mag hebben"Fred schreef:Ik ben ook student, en ik ben niet de enige... Eens je de smaak te pakken krijgt ga je nog lachen met wat je nu zei. JCW schroefkit... niet doen man... rijdt alleen maar harder en staat nog gene cm lager...
Je lijstje klinkt al een stuk beter moet ik zeggen![]()
Echt? Wist ik niet van die JCW schroefkit.. Thx voor advies;-) Hmm jah:D Eigenlijk is men doel om hier niet te veel geld aan uit te geven en nadat ik 2 jaar werk ofzo zou ik graag een nieuwe kopen die "wat meer mag hebben"Fred schreef:Ik ben ook student, en ik ben niet de enige... Eens je de smaak te pakken krijgt ga je nog lachen met wat je nu zei. JCW schroefkit... niet doen man... rijdt alleen maar harder en staat nog gene cm lager...
Je lijstje klinkt al een stuk beter moet ik zeggen![]()
Ja ik heb er ook al gezien waar het niet helemaal is meegespoten, op donkere kleuren stoort het niet op maar die lichtere kleuren vloekt dat enorm!Ivo schreef:Welkom!
Lekker bakkie heb je! Dat aeropakket zie je niet vaak, maar helemaal meegespoten staat het prima
.
Die van jou vind ik ook heerlijk! Pepper white met bruin is heerlijk!mini cabrio schreef:Welkom op het forum!!
Leuk dat je de moeite heb genomen je hier aan te melden!!
Je mini ziet er goed uit hoor! blijft een erg lekker kleurtje dat Chilli Red
Veel plezier hier op het fourm!!
Groet,
Mark
Haha maar jullie zijn kapitaalkrachtiger + geen ouders die vinden dat je zelf aan een wagen niets moet aanpassen:(:pKees en Annet schreef:Hallo Yorik,
Welkom op het forum.
Hier ga je van bijna niets meer doen aan de mini, tot oh dat moeten wij ook nog doen.
(3 jaar geleden dachten wij net zoals jij, de mini is klaar zo)
Nu weten we beter.
Maar die van jou is al heel compleet.
Mooi hoor een hele rooie.
Annet