Ha Thomas,
Ziet er goed uit! Leuk om te zien dat er een leeftijdsgenoot bij is. Ik heb mijn cooper S ook op mijn 19e gekocht.
Waar had je deuken in je auto?
Thomas R56S JCW P34 foto's Bjorn Bushrit !
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Stroband
- Mod virus alert!
Bericht
Danku !
Harman Kardon drive + play is het schermpje op mijn dashboard en de ronde blauwe knop daaronder.
Ik heb nu een ipod in mijn handschoenen kastje liggen ( gekoppelt aan drive + play )
Op het scherm verschijnt precies hetzelfde beeld als die van de ipod.
Met de ronde knop kan ik hem bedienen ( ook precies het zelfde als de ronde knop op je ipod )
Werkt precies het zelfde
super als je van muziek houd ..
@Fred
Hard zoekende naar een Aero voorbumper + Sideskirts.
Dus dat stukje gril laat ik maar even bij wat het nu is.
Harman Kardon drive + play is het schermpje op mijn dashboard en de ronde blauwe knop daaronder.
Ik heb nu een ipod in mijn handschoenen kastje liggen ( gekoppelt aan drive + play )
Op het scherm verschijnt precies hetzelfde beeld als die van de ipod.
Met de ronde knop kan ik hem bedienen ( ook precies het zelfde als de ronde knop op je ipod )
Werkt precies het zelfde

@Fred
Hard zoekende naar een Aero voorbumper + Sideskirts.
Dus dat stukje gril laat ik maar even bij wat het nu is.
- Stroband
- Mod virus alert!
Bericht
Zo eindelijk weer wat foto's en modjes !
Heb een aero grill gemonteerd ( was vrij lastig omdat onderste stuk grill passend te krijgen maar resultaat is prima )
2 Weken terug in maarssen bij kees en annet een stickertje opgehaald en er maar even opgeplakt ( sorry geen foto )
Een setje zwarte strepen op de kap laten zetten !
Ben nu al een heel eind geloof ik
hard zoekende naar aero sideskirts maar dat is tot nu toe allemaal vrij prijzig, gelukkig geen haast bij.
Weet iemand trouwens hoe mijn avatar kleur krijgt ? Het blijft maar de mini met een rits eroverheen
Fotooooo's

Groetjes thomas
Heb een aero grill gemonteerd ( was vrij lastig omdat onderste stuk grill passend te krijgen maar resultaat is prima )
2 Weken terug in maarssen bij kees en annet een stickertje opgehaald en er maar even opgeplakt ( sorry geen foto )
Een setje zwarte strepen op de kap laten zetten !
Ben nu al een heel eind geloof ik

Weet iemand trouwens hoe mijn avatar kleur krijgt ? Het blijft maar de mini met een rits eroverheen

Fotooooo's

Groetjes thomas
Onze sponsors