mooie cabbie ziet er erg netjes uit!
succes hier en laat het mooie weer maar komen

X2 !!!mushrop schreef:leuke cabrio. Dat van die ruitenwissers klopt, daar zit er maar eentje op. Ben ook wel benieuwd waarom er pre-facelift koplampen opzitten.
Blue Chaser schreef:Hij is zeker mooi Zeeuws Meisje ..
Maar vraag aan mij niet of ik ideeen heb hahaha , hoeveel wil je er hebben ..
Nee flauwe kul , modden is geen must wat Sander zegt een Mini is mooi van zich zelf ..
Er zijn natuurlijk altijd simpele goedkope doeltreffende mods zoals reclame vrije nummerplaathouders ..
Staat net wat mooier/cleaner/dikker
Glenn-DUB schreef:Spoiler op 1 ruitenwisser is normaal en ik denk dat je bestuurders kant bedoelt en niet rechts,
Volgens mij is het normaal dat je een spoiler op 1 hebt, dit is om piepen te voorkomen en als je rijdt dat de wisser goed tegen het raam (je gezichtsveld) drukt.
Voor de rest een mooie cabrio, ga je zekers veel plezier mee beleven aankomend mooi weer
mso schreef:Tuurlijk is de mini mooi genoeg van zichzelf maar hij is nooit afga je echt niets aanpassen aan je mini?
Fred schreef:Een spoiler voor je ruitenwisser? Dat heb ik nog niet zien passeren, heb hier nochtans al van soorten spoilers gezien.
Nette mini, enig idee waarom je pre-facelift voorlichten hebt op je facelift
welkom hier trouwens, lees eens andere topics door, je vindt heus wel nog iets wat je mooi vind... Voor je het weet ben je zelf al aan het modden
Dit klopt maar de cabrio is toch altijd een beetje een mengelmoesje geweest. De crown spokes die pas op de R56 leverbaar werden (okt 2006) en toch al eerder op de cabrio konden...De cabrio is er alleen als facelift geweest
Onze sponsors