Zeeuws meisje

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
henne
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

17 jan 2011, 08:15

koplampen vielen mij ook direct op!
mooie cabbie ziet er erg netjes uit!

succes hier en laat het mooie weer maar komen 8)
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

17 jan 2011, 08:50

Spoiler op 1 ruitenwisser is normaal en ik denk dat je bestuurders kant bedoelt en niet rechts,

Volgens mij is het normaal dat je een spoiler op 1 hebt, dit is om piepen te voorkomen en als je rijdt dat de wisser goed tegen het raam (je gezichtsveld) drukt.

Voor de rest een mooie cabrio, ga je zekers veel plezier mee beleven aankomend mooi weer :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 09:42

leuke cabrio. Dat van die ruitenwissers klopt, daar zit er maar eentje op. Ben ook wel benieuwd waarom er pre-facelift koplampen opzitten.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jan 2011, 09:45

mushrop schreef:leuke cabrio. Dat van die ruitenwissers klopt, daar zit er maar eentje op. Ben ook wel benieuwd waarom er pre-facelift koplampen opzitten.
X2 !!!

Maar mooie cabrio!!! Heel veel plezier ermee... ;)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 12:01

leuke cabrio ;)

Veel plezier ermee!!
Zeeuws meisje
Enthousiast
Enthousiast

17 jan 2011, 20:14

Reclame vrije nummerplaathouders gaan er a.s. woensdag op. Dit had ik wel al geregeld.

Blue Chaser schreef:Hij is zeker mooi Zeeuws Meisje ..
Maar vraag aan mij niet of ik ideeen heb hahaha , hoeveel wil je er hebben ..
Nee flauwe kul , modden is geen must wat Sander zegt een Mini is mooi van zich zelf ..
Er zijn natuurlijk altijd simpele goedkope doeltreffende mods zoals reclame vrije nummerplaathouders ..
Staat net wat mooier/cleaner/dikker :wink:
Zeeuws meisje
Enthousiast
Enthousiast

17 jan 2011, 20:18

Dank je voor de info. Ik bedoelde inderdaad links en niet rechts. Zoals jullie kunnen zien is dit allemaal nieuw voor mij.
Dus ik moet niet achter een 2e spoiler aan?

Glenn-DUB schreef:Spoiler op 1 ruitenwisser is normaal en ik denk dat je bestuurders kant bedoelt en niet rechts,

Volgens mij is het normaal dat je een spoiler op 1 hebt, dit is om piepen te voorkomen en als je rijdt dat de wisser goed tegen het raam (je gezichtsveld) drukt.

Voor de rest een mooie cabrio, ga je zekers veel plezier mee beleven aankomend mooi weer :D
Zeeuws meisje
Enthousiast
Enthousiast

17 jan 2011, 20:22

Ik sta open voor ideeën. Kom maar op.

mso schreef:Tuurlijk is de mini mooi genoeg van zichzelf maar hij is nooit af ;) ga je echt niets aanpassen aan je mini?
Zeeuws meisje
Enthousiast
Enthousiast

17 jan 2011, 20:26

Jongens, heb ik al een facelift? :shock: Of zelfs al pre-facelift voorlichten. Ik weet het echt niet. Hoe zijn ze normaal?
Ik ga hier nog veel leren :)

Fred schreef:Een spoiler voor je ruitenwisser? Dat heb ik nog niet zien passeren, heb hier nochtans al van soorten spoilers gezien :mrgreen:.

Nette mini, enig idee waarom je pre-facelift voorlichten hebt op je facelift ;)

welkom hier trouwens, lees eens andere topics door, je vindt heus wel nog iets wat je mooi vind... Voor je het weet ben je zelf al aan het modden :)
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 20:33

Mooie auto, misschien spotten we elkaar een keer in Zeeland!
De cabrio is er alleen als facelift geweest en zou dus heldere koplampen moeten hebben zoals deze:
Afbeelding
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 21:00

Wellicht een keertje een crash gehad?
Of de vorige eigenaar vond het oude type mooier...
Marcel Always Open
Cabrio-King

17 jan 2011, 21:02

De cabrio is er alleen als facelift geweest
Dit klopt maar de cabrio is toch altijd een beetje een mengelmoesje geweest. De crown spokes die pas op de R56 leverbaar werden (okt 2006) en toch al eerder op de cabrio konden...
De laatste R52 cabrio's (t/m eind 2008) die ineens alvast andere wielbouten kregen eind 2008.

De paaltjes tussen facelift en prefacelift zijn ook niet heel erg duidelijk geslagen. Het is een soort glijdende schaal geweest. Wanneer bepaalde onderdelen op waren gingen ze in jun/jul 2004 alvast over op de facelift onderdelen, terwijl sommige onderdelen op de allereerste facelift in jul/aug 2004 toch weer de oude versie waren. Alleen de echt opvallende verschillen zoals voor/achterbumper zijn volgens mij rigoreus op 1 vast moment omgezet.
Dus: de facelift was "ongeveer" in juli/aug 2004.

Om kort te zijn: overall heb jij gewoon een facelift model waar toevallig nog een oude versie koplampen opzit. Misschien heeft de vorig eigenaar deze wel vervangen? Ze doen het ook precies hetzelfde , dus geen verschil.

En de ruitenwissers zijn zoals ze horen te zijn. Hoef je niets aan te veranderen.

Veel cabrioplezier (maar dat gaat wel lukken zo!)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 21:06

onze MINI-encyclopedie :mrgreen:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 21:07

Wist jij dit niet dan Rob??? :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 21:10

toen ik het las dacht ik "ow ja!".... :oops:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”