@seirv
jij ook tot de 23ste.. bedankt.. leuk al die CM bijelkaar
@BlueCooperS
dankje dankje... ben als een kind zo blij.
TomTom's Countryman (4th mini) hij is weg!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Check even DIY R56 hier op het forumSicco schreef:euh.... ja... maar ik wil mijn oranje knipperlichten in mijn koplampen vervangen door witte. Ik heb dus al een auto.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@Sepp
dank dank dank.....
@Sicco
Bedankt uit Rijswijk.... Ik heb de optie witteknipperlichten aangevinkt.. maar dan zitten er helaas nog steeds oranje lampjes in. Zo ook voor de zijknippers. Heb via een lokale autoboer, autostyle lampjes gekocht. Knipperlichten maar met een oranje coating. Halfords verkoopt ze ook.
JA ruimte genoeg nu. Moet nu wat vinden zodat alles een beetje netjes bij elkaar blijft.
@Robert
ben er zuinig op... en rij zo veilig mogelijk
@Ragnar
Thanks. Bewust gekozen voor een chique uiterlijk.
@franklyn85
bij de CM is het echt dik ja...
dank dank dank.....
@Sicco
Bedankt uit Rijswijk.... Ik heb de optie witteknipperlichten aangevinkt.. maar dan zitten er helaas nog steeds oranje lampjes in. Zo ook voor de zijknippers. Heb via een lokale autoboer, autostyle lampjes gekocht. Knipperlichten maar met een oranje coating. Halfords verkoopt ze ook.
JA ruimte genoeg nu. Moet nu wat vinden zodat alles een beetje netjes bij elkaar blijft.
@Robert
ben er zuinig op... en rij zo veilig mogelijk

@Ragnar
Thanks. Bewust gekozen voor een chique uiterlijk.
@franklyn85
bij de CM is het echt dik ja...

The Member Formely Known As KSTJA0

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
He Guys and Gals,
wegens auto van de zaak.. en een mini die heel mooi staat te wezen in de garage zit ik er ernstig over na te denken om hem te gaan verkopen.
Wat zou een mooie verkoopprijs zijn? Hij is bijna 1 jaar oud.. dus nog 1 jaar fabrieksgarantie + 5 jaar TLC zit erbij. Nieuw incl. afleveringskosten was hij 36500. Nu staat er 12500 op de teller en is hij in onberispelijke staat. Zowel binnen als buiten.
Er komt waarschijnlijk een eerste generatie S voor terug.... : )
Ik hoor graag wat jullie denken dat ik er voor moet vragen.
wegens auto van de zaak.. en een mini die heel mooi staat te wezen in de garage zit ik er ernstig over na te denken om hem te gaan verkopen.
Wat zou een mooie verkoopprijs zijn? Hij is bijna 1 jaar oud.. dus nog 1 jaar fabrieksgarantie + 5 jaar TLC zit erbij. Nieuw incl. afleveringskosten was hij 36500. Nu staat er 12500 op de teller en is hij in onberispelijke staat. Zowel binnen als buiten.
Er komt waarschijnlijk een eerste generatie S voor terug.... : )
Ik hoor graag wat jullie denken dat ik er voor moet vragen.
The Member Formely Known As KSTJA0

Onze sponsors