W021 - Dark Silver Cooper D (Sneeuwfoto's pagina 3)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je kunt ook Job (forumnaam Jobraay) benaderen om je wielen te laten spuiten / coaten
Zwart staat dik onder DS!

Zwart staat dik onder DS!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwarte velgen zullen inderdaad mooi staan op je Dooper 
Al denk ik dat het kwa prijs/resultaat wellicht interessanter is om eens te kijken naar een setje 2e handse zwarte velgen in 17 inch, de maat maakt kwa looks al een onwijs verschil waar je echt versteld van zult staan
ook denk ik dat het spuiten / coaten van 4 velgen per saldo niet veel goedkoper uit zal komen....

Al denk ik dat het kwa prijs/resultaat wellicht interessanter is om eens te kijken naar een setje 2e handse zwarte velgen in 17 inch, de maat maakt kwa looks al een onwijs verschil waar je echt versteld van zult staan

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Wauw, had je MINI nog niet gezien maar wat een mooi kleurtje 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- W021
- 4 op een rij!
Bericht
Thanks jongens,
En bedankt voor de tip GreyCooperS
@ mini cabrio: 17" is idd nog mooier, ik zoek ondertussen ook verschillende 2dehands-sites af, moest er iets tussen zitten.. Maar i.v.m. die prijs van het coaten: 'k heb al eens wat rondgekeken op internet en daar zie ik prijzen rond de €300... In dat geval lijkt mij dat wel interessant.
En bedankt voor de tip GreyCooperS

@ mini cabrio: 17" is idd nog mooier, ik zoek ondertussen ook verschillende 2dehands-sites af, moest er iets tussen zitten.. Maar i.v.m. die prijs van het coaten: 'k heb al eens wat rondgekeken op internet en daar zie ik prijzen rond de €300... In dat geval lijkt mij dat wel interessant.
Laatst gewijzigd door W021 op 18 nov 2015, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
300 klinkt inderdaad als een leuke prijs 
Wat neovo ook zegt, als ze helemaal goed zijn is het helemaal snel klaar

Wat neovo ook zegt, als ze helemaal goed zijn is het helemaal snel klaar

- W021
- 4 op een rij!
- Sportspack Mark
- Be Mini
- W021
- 4 op een rij!